Kina i PETA protiv Gučijevih: "Ovim potezom su pozvali na lov i trgovinu životinjama"

Italijanska modna kuća razbesnela je organizaciju za zaštitu životinja, ali i kinesko tržište

Foto: Shutterstock, Pixabay

Kao i svake godine, kako se polako približava kineska Nova godina, tako se brendovi i modne kuće trude da daju sve od sebe kako bi baš oni najbolje predstavili kinesku kulturu i tradiciju.

U većini slučajeva biraju haljine sa motivima cveća i zmajeva, kimono ukrašen kineskim slovima, a modna kuća "Guči" je odlučila da u svoj projekat ubaci i tigra, koji je simbol kineske kulture.

U reklami koju je napravio Guči, tigrovi leže na klaviru i šetaju pored modela koji opušteno ispijaju svoju šoljicu čaja. Ono što je zasmetalo kineskom tržištu je to što tigrovi izgledaju kao njihovi ljubimci.

Pored toga što ih je kinesko tržište odbilo i osudilo, italijanska modna kuća dobila je optužbe i od Udruženja za zaštitu životinja PETA.

- Kompanija Guči ne shvata potrebe životinja - rekla je direktorka Udruženja PETA Elisa Alen i dodala da Guči koristi tigrove kao rekvizite za promociju nove kolekcije.

Kineska organizacija za očuvanje biološke različitosti i zeleni razvoj objavila je saopštenje u znak protesta protiv, kako kažu, "Gučijevog iskorišćavanja tigrova".

- Ne protivimo se snimanju divljih životinja u njihovom prirodnom staništu. Ali ne podržavamo ovakve komercijalne promocije, a Guči je to uradio i time prekršio poslovnu etiku. Italijanska moda kuća je ovim pozvala na lov i trgovinu ugroženim životinjama - stoji u saopštenju kineske organizacije.

Modna kuća "Guči" za sada nije davala nikakva saopštenja ovim povodom.

Video: Dačić predstavio Guči kapu, deo uniforme prvih srpskih diplomata

(Telegraf.rs)