Epski modni promašaji zbog kojih se svet smeje: Iza nekih od njih stoje čuveni brendovi

Modni trendovi se menjaju s vremenom, ali se čini da su od početka pandemije do danas dizajneri krenuli stranputicom...

Foto: gucci.com

Kada čujemo reč moda, uglavnom za većinu ljudi prve asocijacije su neki elegantan i lep odevni komad, dobar nakit, istančan ukus i stil...

Međutim, nije baš uvek tako. Neverovatno je šta su sve ljudi spremni da osmisle i proglase modnim trendom, a još više za nevericu da ima spremnih to da to prošetaju gradom da bi “pratili modu”.

Tako je Guči lansirao haljine za muškarce koje bi po "poslednjoj modi" trebalo da se nose uz farmerke.

Jedan od, moglo bi se reći s pravom bizarnih modnih predmeta koji se širi društvenim mrežama je par čarapa sa odvojenim prstima i noktima koji su "već namazani" crvenim lakom.

Neverovatan detalj je i par dizajnerskih naočara napravljenih tako da izgledaju naopako. Stigle su, takođe, iz Guči modne imperije.

Kažu da ne možete kupiti dobar osećaj za modu, ali  bez obzira na uvrnut izgled, ovi modni komadi uspeli su očigledno da nađu svoje mušterije.

I pantalone napravljene tako da podsećaju na ljuske kikirikija pronašle su oduševljenu vlasnicu.

Slično je i sa dizajnom "prljavih" farmerki, čiji je idejni tvorac imao nameru da od njih napravi modni hit.

Nekom je palo na pamet da kao modni trend pokuša da progura i majice sa nepristojnim natpisima za devojčice i dečake. Tako na majicama za dečake stoji poruka "Zaključajte svoje kćerke", dok su na majicama za devojčice nepristojni natpisi o pojedinim delovima ženskog tela.

(Telegraf.rs)