Dobro došli u sedamdesete: Modni editorijal zapanjio svet, manekeni kao da su izašli iz vremeplova

Guči ne prestaje da šokira

Foto: Gucci

Brend koji se se godišnjim profitom plasirao među 100 najpoznatijih firmi iz oblasti modne industrije, rešio je da napravi potpuni spektakl retro inovacijama.

Zvuči paradoksalno, ali upravo je termin "retro inovacija" adekvatan kada zavirimo u nov asortiman koji nam je Guči priredio.

Većina modnih kuća, zbog pandemije, doživela je velike gubitke, pa je ostala opcija da se što više potrude ne bi li plasirali svoje proizvode i nastavili punim kapacitetom kada korona kriza prođe.

Gucci

Ipak, kako smo pisali, Guči je izašao iz okvira svih mogućih standarda, pa pored tzv. obrnutih naočara, naišli smo na modne detalje kakve nismo imali prilike skoro (zapravo nikad) da vidimo.

Pored toga što je, očigledno, Guči bio inspirisan modom '70. godina prošlog veka, tako je fascinirajući i izbor manekena...

Da li je ova modna kompanija želela da nas vrati u neka lepša vremena svojim neočekivanim kreacijama i time rastereti svakodnevne brige zbog korona virusa ili su kreatori pustili mašti na volju bez ograničenja, još nije poznato. Ipak, pitanje je ko će se usuditi da "prošeta" ove modne kombinacije.

Gucci

Bilo kako bilo, Guči je uspeo da prikaže jednu vremensku epohu u kojoj su dominirali šareni detalji u više boja, a koja makar na našim prostorima poseća na bezbrižan period rada u državnim preduzećima.

I dok se drugi brendovi utrkuju kako će pridobiti žene učinivši ih svojim komadima što privlačnijima i seksepilnijma, Guči se odlučio da damama ponudi sasvim drugačiji stajling.

Takođe, cipele sa belim (svetlim) čarapama izgleda da su naišle na dobrodošlicu kod ovog renomiranog brenda, a da bi ih još više istakli manekeni su ih "uparili" sa svetlim čarapama.

Nije strana činjenica da modne industrije pribegavaju razim trikovima ne bi li se određeni brend plasirao što više na modnoj lestvici, ali je Guči definitivno razbio sve tabue kada je o trendu reč.

Ako ste pomislili da je Guči spojio nespojivo samo da bi napravio kampanju o kojoj će pričati ceo svet, u pravu ste, ali samo delimično. Naime, pojedini komadi koje možete videti na manekenima i manekenkama "izvučeni su iz naftalina" samo za potrebe fotografisanja, ali veći deo kolekcije zaista je u prodaji. I to po basnoslovnim cenama...

Gucci

(Telegraf.rs)