Torba će koštati i do 270,000 dinara: Jedan od omiljenih modnih brendova i u Srbiji odlučio da podigne cene
Iovako skupe stvari će postati još skuplje
Modna kuća Barberi zatvoriće jednu od 10 radnji širom sveta sa ciljem da postanu još luksuzniji brend i ponudu podignu na viši nivo za odabranu klijentelu.
Brend u budućnosti želi da se fokusira na manju ciljnu grupu kao i butike na luksuznim destinacijama, a sve to nakon što su se na listi finanijskih performansi koja je zaključena 30. marta tekuće godine pokazali kao najveći gubitnici.
Marko Gobeti, direktor Barberija u Italiji želi da se modna kuća pozicionira među najluksuznije brendove i bude u istoj ligi kao Gucci i Dior, što bi značilo i povećanje cena. Kao i svoji rivali, Barberi želi da dizajnira torbe koje će koštati i do 2,000 funti.
Shodno tome, čelnici modne kuće su već zamenili kreativnog direktora Kristofera Bejlija čuvenim Rikardo Tišćijem pre nekoliko meseci koji je nakon samo jedne kolekcije uspeo da udvostruči prodaju. Njegov doprinos kompaniji će se videti tek u narednom finansijskom izveštaju.
Modna kuća stara 163 godine odbila je da otkrije lokacije 38 radnji koje će biti zatvorene.
(Telegraf.rs)