Izmislila je novu veličinu: Posle ove odluke Kloi Kardašijan, modna industrija više nikad neće biti ista

Sestre Kardašijan rešile su da uvedu neke velike promene u modnu industriju

Brend Kloi Kardašijan počeo je da prodaje pantalone broja koji se nalazi između onog koji je za normalnu kilažu i plus sajz devojke kako bi izašli u susret devojkama koje imaju obline.

Veću guzu u životu niste videli: Kada je prsata plavuša prošetala plažom, nema ko se nije okrenuo (FOTO)

Reč je o veličini 15. Na ovaj korak brend se odlučio nakon što je oko 50 odsto prodatih artikala vraćeno zbog neodgovarajuće veličine. Malo istraživanja pokazalo je da je razlog za to što je veliki broj žena za onu veličinu između, pa su odlučili da naprave broj koji će odgovarati proporcijama žena koje imaju izražene obline.

Veličina 15 biće zastupljena u modelu koji se zove “Good Curve collection” (kolekcija za dobre obline). Eksperti iz modne industrije otkrili su da nikada pre nisu čuli za ovaj broj. Veličine koje godinama postoje u modnoj industriji zasnovane su na Internacionalnoj tablici telesnih proporcija koja trenutno ne uključuje veličinu 15. Trenutno se veličine kreću od 00 do 24 i nijedna veličina nije nazvana plus sajz koja u mnogim brendovima predstavlja veličinu 14 i 16.

Ovaj problem je nastao usled nemogućnosti da se odredi prosečna veličina žena. Mnogi u modnoj industriji dele mišljenje da je to upravo veličina 14. Pored brenda Kardašijan, sve više proizvođača suočava se sa sličnim problemom.

U Kardašijan brendu ističu da je njihova linija nastala kako bi ženama pomogli da nađu par savršenih farmerki, a da istovremeno prihvate svoje telo i budu ponosne na to kako izgledaju.

VIDEO: Kako će muškarci izdržati? Ovo je najprovokativnija haljina

(Telegraf.rs/businessinsider.com)