Stan u Beogradu na sjajnoj lokaciji na popustu od 70 odsto - NEMOGUĆE!

Vreme čitanja: oko 2 min.

Ali zato je moguće da se pakovanje od 10 rolni toalet-papira prodaje za 350 dinara, a koštao je čak 850! Kako je to moguće?

Foto: Promo

U jednom velikom trgovinskom lancu osvanuo je popust od čak 70 odsto za 10 rolni toalet-papira poznatog proizvođača, pa tako umesto 850 cena mu je 350 dinara na akciji. Iako svi vole akcije posebno danas kada svakog dana nešto poskupljuje, ovo pojeftinjenje je privuklo veliku pažnju na društvenim mrežama.

"Ako ga prodaje za 70 posto manje novca, a kvalitetan je, što nikad nema neki dobar auto na takvom sniženju ili dobar stan?", zapitao se jedan korisnik Tvitera.

S punim pravom, mnogi su se zapitali kako se isplati prodati toliko jeftino navodno kvalitetan proizvod kada su najavljena nova poskupljenja sirovine od koje se pravi kvalitetan toalet-papir. Naime, cene celuloze, i beljene i nebeljene, već su skočile, a to se odražava i na toalet-papir. Pored te sirovine, poskupili su i energenti koji su, naravno, neophodni u fabrikama velikih proizvođača. Na sve te pojačane troškove, strani proizvođači imaju i utrošak za transport robe do Srbije. U startu su njihovi proizvodi, ukoliko su istog kvaliteta kao domaći, skuplji bar za taj transport.

Međutim, mi na našem tržištu nemamo tu sliku već potpuno suprotnu. Veliki strani proizvođač daje svoj toalet-papir za bagatelu pa se postavljaju dva pitanja. Jedno je od kojeg je materijala taj papir zaista napravljen, jer cene sirovina su skočile i apsolutno je nemoguće sa ultrajeftinom cenom pokriti trošak nabavke, a znamo da sigurno neće prodavati na svoju štetu.

Poznato je da je u srednjem sloju toalet-papira velikog stranog proizvođača i reciklirani papir, koji je teži, pa rolne deluju deblje. Drugo pitanje je da li je uopšte prva cena od 850 dinara u trgovinskom lancu bila opravdana ako ni sa 70 odsto pojeftinjenja proizvođač nije na gubitku? Stiče se utisak da bi u tom slučaju, zapravo samo napravljen "hajp" sa sniženjem, trik kojim se služe prodavci. Podignu visoko cenu, pa onda je spuste na realnu. Koji god od ova dva scenarija da je istinit, kupci se osećaju prevareno, jer sve vreme u stvari kupuju "kvalitetan toalet-papir" sa umetnutim recikliranim srednjim slojem po previsokoj ceni. Zato su komentari mnogih da će se okrenuti domaćem proizvođaču koji pravi toalet-papir od 100 odsto celuloze.

"Bar znam da me ne vara sve vreme", komentar je jedne žene na društvenim mrežama.

(Telegraf.rs/PR)