Od čega si ti?

Vreme čitanja: oko 2 min.

Cockta je jedinstveno piće koje ostaje verno svojoj prirodi uprkos trendovima koji dolaze i prolaze

Foto: Promo/ Cockta

Kao što joj i samo ime kaže, Cockta je zapravo koktel pažljivo biranih sastojaka. Svaki od njih donosi nešto jedinstveno, a zajedno ovom popularnom piću daju pun, jedinstven i autentičan ukus.

A isto se može reći i za ljude. Nije li svako od nas zapravo jedinstven koktel? Mešavina strasti, iskustava, uverenja, pogleda, emocija, ponekad neobičnih posebnosti i drugih osobina koje svedoče o našoj pravoj prirodi? Svaki naš ‘sastojak’ je važan i oblikovao nas je u ono što danas jesmo – jedinstvenu i autentičnu osobu.

Cockta u ovu sezonu ulazi sa novom regionalnom komunikacijskom kampanjom – Od čega si ti?, kojom želi da istakne jedinstvenost svojih sastojaka, ali i jedinstvenost svojih konzumenata. Protagonisti kampanje su bodybuilderka Larisa Glavina koja svojom ženstvenošću i isklesanim telom nadilazi stereotipe o lepoti i rodnim ulogama, te paraolimpijski biciklista, Milan Petrović, kojeg ništa, pa ni slepilo, ne zaustavlja na putu do postizanje ciljeva i uspeha.

Foto: Promo/ Cockta

Regionalnu komunikacijsku strategiju i reklamnu kampanju osmislila je agencija Herman & partnerji. Miha Bevc, kreativni direktor, rekao je:

-Cockta je jedan od najvećih regionalnih brendova sa ​​bogatom istorijom, stoga je osmišljavanje nove kampanje bio posebno odgovoran zadatak kojem smo se sa entuzijazmom i ponosom prionuli. Verujemo da će komunikacijska platforma ‘Od čega si ti?’ postići zadane komunikacijske ciljeve i omogućiti daljnje kreiranje autentičnog sadržaja sa kojim će se ljubitelji Cockte – ali i drugi – moći poistovetiti.

Foto: Promo/ Cockta

-Ideja za novu kampanju krenula je od činjenice da je Cockta stvorena drugačija i da je njena receptura nepromenjena već punih 70 godina. Osim vrednosti koje kao brend zastupa kroz decenije, ona se ističe i po svom karakterističnom sastavu i prepoznatljivom ukusu, kojima se izdvaja od ostalih kola pića. Upravo smo ovim povodom želeli da u prvi plan stavimo sve njene benefite i da podsetimo potrošače da je Cockta napravljena od najfinijeg bilja, prirodnog Co2 i da ne sadrži kofein. Pritom smo u kampanji zadržali i već dobro poznatu muzičku podlogu, ali u novom ruhu, te priču započeli sa dvoje autentičnih pojedinaca koji nas otkrivajući karakteristike od kojih su oni satkani prirodno uvode u priču o Cocktinim sastojcima - kaže Aleksandra Grković, Brand Development Manager.

(Telegraf.rs/PR)