Kako sačuvati kućni budžet u 2023. godini?

Vreme je za racionalnu kupovinu: Izgradite navike koje čuvaju vaše vreme i novac

Foto: Promo/ dm drogerie

Početak nove godine uglavnom je onaj period kada pokušavamo da se pridržavamo novogodišnjih ciljeva i planova koje smo postavili za tu godinu. Ukoliko su neki od njih za 2023. godinu, između ostalog, ušteda vremena i efikasnija potrošnja kućnog budžeta, vreme je da kratkoročne akcije i sniženja zamenite dugoročno UVEK POVOLJNO cenama.

Ne morate da kupujete "da vam se nađe". Uz ovaj koncept nećete morati da pravite zalihe proizvoda. Uputite se u najbližu dm drogeriju i pronađite proizvod sa oznakom UVEK POVOLJNO onda kada vam je stvarno potreban.

Dakle, često će se dešavati da u vašem dm-u pronađete svoj omiljeni dezodorans za oko 200 dinara jeftinije od njegove redovne cene. Kupite ga onda kada vam je zaista potreban, jer mu se cena neće povećati minimum četiri meseca, već samo može biti niža (snižena) – čime postižete dugoročnu uštedu. Kako biste uvideli korist za vaš budžet, racionalna kupovina treba da postane deo vaše rutine.

Godinu dana nakon što je sproveden, ovaj poduhvat dm-a pokazao je da su potrošači na našem tržištu i te kako spremni da menjaju navike, ali i da u kontekstu globalne ekonomske situacije pre svega tragaju za stabilnim vidovima kupovine koji će dugoročno povoljno uticati na njihov kućni budžet.

Foto: Promo/ dm drogerie

Kako da prepoznate proizvode UVEK POVOLJNO?

Proizvodi u okviru ovog koncepta jasno su u dm drogerijama obeleženi pečatom sa ispisom UVEK POVOLJNO, a možete ih pronaći u svim kategorijama proizvoda, počevši od prehrambenih namirnica i organske hrane, preko segmenta za održavanje doma, odeljka za negu i ishranu beba, sve do asortimana za negu i lepotu.

Da sumiramo – dobro je kad u novoj godini mnogo toga ostane staro, a posebno cene! Računica pre šopinga vam više nije potrebna, kupovina može da se obavi bez stresa, a štedeti se može svakodnevno, i sve to uz koncept UVEK POVOLJNO – od skoro i u dm online prodavnici.

(Telegraf.rs/PR)