Pionirski poduhvat dm-a: Pro Climate proizvodi neutralni po životnu sredinu

Visokokvalitetna Pro Climate linija predstavlja prirodni nastavak ekoloških principa dm-a zasnovanih na odgovornom postupanju prema ograničenim prirodnim resursima

Foto: Promo/dm drogerie markt

Kompanija dm drogerie markt jedna je od ekološki najosvešćenijih kompanija, koja teži da postavlja zelene standarde u svim segmentima poslovanja. Tokom godina, kompanija je sprovela niz zelenih inicijativa i projekata, a sada ide i korak dalje, lansiranjem Pro Climate linije proizvoda koji nisu samo klimatski neutralni, već prvi put neutralni i po životnu sredinu.

Ekološki prihvatljivija alternativa uvek postoji

Kako bi se priroda sačuvala za buduće generacije, neophodno je da svako od nas ispravno i odgovorno koristi resurse koje nam ona velikodušno daje. Kompanija dm je baš zbog toga posvećena očuvanju prirode razvijanjem novih proizvoda, u kojima od samog početka nastoji da održi uticaje na životnu sredinu što je moguće manjim. Tako su, u saradnji sa Tehničkim univerzitetom u Berlinu, razvijeni Pro Climate proizvodi - proizvodi sa najmanjim mogućim ekološkim otiskom čiji se preostali, a neizbežni uticaji koji nastaju tokom proizvodnje i odlaganja proizvoda, kompenzuju u pet kategorija životne sredine: klimatske promene, eutrofikacija, zakiseljavanje, fotohemijski smog i oštećenje ozonskog omotača.

Na policama dm drogerija sukcesivno će se naći 14 Pro Climate proizvoda u okviru dobro poznatih dm robnih marki: alverde, Jessa, Sanft&Sicher, Denkmit i SUNDANCE. Među njima su proizvodi za svakodnevnu upotrebu - za sunčanje, negu lica i tela, kao i ličnu higijenu i domaćinstvo.

Foto: Promo/dm drogerie markt

Iz kompanije poručuju da se uvek zalažu za to da proizvodi marke dm budu održivi, ali i da ovakvom ponudom nastoje da olakšaju svakom pojedincu da u svakodnevnom životu postupa na klimatski i ekološki održiviji način, nudeći alternative za svakodnevne potrebe.

- Ponosni smo što imamo priliku da kroz našu asortimansku ponudu podstaknemo savesnu potrošnju i našim kupcima ponudimo visokokvalitetne i ekološki prihvatljivije proizvode, uz dobar odnos cene i kvaliteta. Verujemo da ćemo ovim poduhvatom motivisati i druge kompanije da se što više okrenu očuvanju životne sredine. Mi ćemo nastaviti da se zalažemo za zdraviju okolinu, ali i zeleniju ekonomiju koja je neophodna da bismo planetu očuvali za buduće generacije - poručila je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm-a.

Drogerije dm prepoznate su kao jedna od društveno najodgovornijih kompanija kada je reč o zaštiti životne sredine. Naime, dm je među prvima u Srbiji u potpunosti povukao plastične ambalažne kese iz upotrebe u oktobru 2019. godine, a svrstao se i u predvodnike najveće masovne akcije pošumljavanja u Srbiji zahvaljujući projektu "Zasadi drvo", pokrenutog u saradnji sa Adria Media Group-om i institucionalnim partnerima.

Foto: Promo/dm drogerie markt

S tim u vezi, visokokvalitetna Pro Climate linija predstavlja prirodni nastavak ekoloških principa dm-a zasnovanih na odgovornom postupanju prema ograničenim prirodnim resursima. Kako napominju iz kompanije, dm će nastaviti da ispunjava niz kriterijuma održivosti, preuzima odgovornost za svoje okruženje, ljude, prirodu, klimu i budućnost, ali i da pokreće brojne inicijative usmerene na očuvanje životne sredine.

(Telegraf.rs/PR)