Pitali smo zaposlene šta svaki dan jedu na poslu i sa njima testirali novi servis za dostavu hrane

Svake nedelje većina nas naručuje po navici: burger, pasta, pica, salata i giros, ili isto to samo obrnutim redom

Foto: WOLT

Ipak, ono što se nepogrešivo ponavlja svakoga dana jeste jedno te isto pitanje: Šta ćemo danas za ručak?

Dobro znamo težinu ovog pitanja… Znamo i da je, ukoliko sami ne donosite ručak na posao, važno pronaći nekog ko će to uraditi za vas.

Zato smo rešili da vam predstavimo Wolt i kroz lična iskustva prikažemo proces naručivanja preko aplikacije i servisa za dostavu hrane koji je promenio pravila igre. Proveli smo odmor za ručak sa čestim Wolt korisnicima, zaposlenim u različitim industrijama i sferama, te se potrudili da vam prenesemo njihove priče sa pauze.

Foto: Višnja Milić

Ilija, 34 godine, programer

Kao programer, osetljiv sam na loš interfejs, na bagove i zastarele tehnologije. Wolt je stvarno ozbiljna aplikacija, zato mi se odmah i dopala. Skroz je jednostavna za korišćenje i pouzdana je.

Druga stvar na koju sam osetljiv je glad. Naravno. A pošto mrzim da čekam, jedina uteha mi je kada znam gde mi se nalazi porudžbina i za koje vreme tačno stiže. To me smiruje, jer pratim svoju klopu u stopu. J

Nađa, 30 godina, pravnica

Nemam vremena da kuvam. Makar ne redovno. A s druge strane jako želim da mi porodica jede kuvano i da klinac svakog dana ima zdrave i redovne obroke. Znam da zvuči kao neki rebus, ali pronašla sam rešenje.

Shvatila sam da brza dostava ne znači nužno i brza hrana, jer Wolt u ponudi ima širok spektar restorana i najrazličitijih kuhinja koje ne uključuju samo picu, ćevape ili kineske specijalitete u svoju ponudu.

Svakog dana naručim nešto novo, a supica je obavezna. Naručujem je i nedeljom kada nam dolaze gosti. Svi hvale “moj” specijalitet.

Foto: Višnja Milić

Stevan, 27 godine, glumac

Živim sam i klopu naručujem godinama. Ono što mi je uvek smetalo jeste kada mi dostave hladno jelo koje treba da zagrevam, podgrevam, mešam da ne zagori... Slažete se da ne postoji ništa lepše nego kada ispred sebe vidite ukusno i sveže spremljeno jelo, koje su puši… Uf… Već sam ogladneo. Zato sam i prešao na Wolt. Ubedljivo najbrža dostava u gradu i mega profesionalna usluga. Sećam se da su mi jednom zakasnili sa porudžbinom, zbog standardne gužve na mostu. Kontaktirao me momak iz korisničke podrške, izvinio se i sve su rešili jako brzo. I plus klopa nije stigla hladna jer imaju neke specijalne torbe u kojima dostavljaju.

Zorica, 40 godina, farmaceut

Wolt koristim redovno. A naša veza je krenula od momenta kada sam shvatila da mogu da plaćam online. Jeeej! Konačno… Nema bolje vesti za osobu koja nikada kod sebe ne nosi gotovinu. Uz to, aplikacija pamti sve moje podatke, tako da ne moram svaki put iznova i iznova da upisujem datume, brojeve, šifre… I bez toga ih redovno zaboravljam.

Još redovniji korisnik je moja ćerka. Ona je možda i najveći Wolt fan jer obožava vegetarijanske specijalitete. Svaki put pre nego naručimo jelo, dobro proceni njegov instagram potencijal - kako izgleda, od čega se pravi, kako se servira.

Foto: WOLT

U suštini, Wolt je nešto oko čega se uvek slažemo, iako smo u tinejdž fazi.

Sredinom novembra, Wolt je osim Beograda, postao dostupan i u Novom Sadu. Od skoro, svi koji rade i žive u srpskoj Atini mogu isprobati restorane dostupne na Wolt aplikaciji, a važno je spomenuti da u tom slučaju mogu iskoristiti promo kod IDEMODALJE021 sa kojim se dobija 300 dinara popusta na prvu porudžbinu sa dostavom. Ista ponuda i promo kod važe i za Beograđane koji prvi put naručuju preko Wolta.

(Telegraf.rs/PR)