Omiljeni proizvod Luke Dončića bez koga ne može da zamisli dan sada je dostupan i u Americi (FOTO)
"Ludi za Poli" je armija potrošača od Skandinavije do Sredozemlja, a ovaj jedinstveni proizvod dostupan je čak i u dalekom Dubaiju
"Perutnina Ptuj" je svoje poslovanje odnedavno preusmerila i na američko tržište, u skladu sa strategijom kreativne internacionalizacije poslovanja. Sada je najprepoznatljivija pileća kobasica u jugoistočnoj Evropi - Poli, dostupna i "preko bare".
Poli je prva pileća kobasica na evropskom tržištu i sinonim za posebne kobasice još od 1974. godine.
Danas je ova kobasica međunarodni bestseler.
"Ludi za Poli" je armija potrošača od Skandinavije do Sredozemlja, a ovaj jedinstveni proizvod dostupan je čak i u dalekom Dubaiju.
Poli brojnim inovacijama i originalnim varijacijama osvaja srca sve brojnijih potrošača. Poli je tako postala prva kobasica za mazanje, postala oštra konkurencija viršlama, a kroz proizvod Poli Hammy predstavila se i kao pileća šunka sa čak 90% čistog pilećeg mesa.
Proizvodnja pilećih kobasica i viršli robne marke Poli u američkom gradu Čikagu je uspostavljena uz sveobuhvatnu pomoć stručnjaka iz "Perutnine Ptuj".
- Za proizvodnju u Americi se upotrebljavaju začinske mešavine po originalnoj recepturi, koje pripremamo u Ptuju i šaljemo u Ameriku. Do kraja februara omiljena evropska kobasica će naći svoje mesto u 1750 trgovina širom Amerike - potvrđeno je iz ove kompanije.
PRVA AMERIČKA POLI ZA NJENOG NAJPOZNATIJEG AMBASADORA, VELIKOG LUKU DONČIĆA
Prve posebne kobasice i viršle robne marke Poli proizvedene u Americi otišle su u ruke njenog najpoznatijeg ambasadora, NBA zvezde Luke Dončića.
Zvezda NBA, Luka Dončić koji je i najpoznatiji ambasador ovog brenda, prvi je isprobao Poli viršle i posebne kobasice Made in USA.
O tome kako je baš on postao ambasador iz kompanije poručuju:
- Mora biti kao Poli: originalan, mladalački, duhovit i ambiciozan, a isto tako popularan i prepoznatljiv. Poli je uspela – povezala se sa košarkaškim virtuozom Lukom Dončićem.
(Telegraf.rs)