Lične priče uspešnih ljudi: Predavanja Poslovi #za5 iz oblasti marketinga
Beograd, 11. decebmbar 2018. godine - Pronalaženje posla u trenutnim ekonomskim uslovima predstavlja veliki izazov za studente i diplomce bez radnog iskustva, ali statistika kaže da se veoma mali broj nezaposlenih mladih dodatno edukuje dok traži posao
Veliki nacionalni projekat za osnaživanje i edukaciju mladih Budućnost #za5 ima za cilj da prvenstveno, promeni ovu statistiku nabolje i inspiriše studente i srednjoškolce širom Srbije da iskoriste svoj potencijal i unaprede znanja koja će im pomoći u potrazi za poslom.
Svi smo se bar jednom susreli sa oglasom za posao koji pominje Community Managera, Key Account Managera, PHP Programera, UX/UI Dizajnera. Ideja interaktivnih, besplatnih predavanja Poslovi #za5 je da upravo Brand Manager, User Aquisition Manager, Creative Director i mnogi drugi mladi ljudi čiji su nazivi zanimanja na engleskom jeziku, ispričaju studentima šta oni zapravo rade i kako su dospeli na pozicije na kojima jesu.
Tema sledećih predavanja Poslovi #za5 biće marketing, gde će mladi profesionalci iz ove oblasti preneti studentima i srednjoškolcima svoje lične priče, dati korisne savete o budućem zaposlenju i otkloniti nedoumice o (ne)formalnom obrazovanju.
Druga po redu predavanja biće održana na Fakultetu orgnaizacionih nauka, 13. decembra u 16:00 časova, a predavači su:
- Marko Stojiljković, Marketing Manager (Molson Coors)
- Tijana Popović, Brand Manager (Mars)
- Adorjan Kurucz, Creative Director (Homepage)
- Dušan Pantić, User Acquisition Manager (Nordeus)
- Aleksandar Đorđević, Media Buying Director (Bilbrod)
- Aleksandar Derbogosijan, Event Manager (V+O Communication)
- Milica Garzičić, Owner & Creative Director (Lolam Fashion brand)
Serija predavanja Poslovi #za5 počela je temom odnosi sa javnošću (PR). Menadžerke Coca-Cola Company, Microsoft, VIP mobile, V+O Communication agencije i posebna savetnica ministra državne samouprave i lokalne samouprave su dale dragocene savete o budućem zaposlenju i onima koje PR ne interesuje previše. One su ispričale kako se zaposliti u kompaniji čiji proizvod obožavate od svoje četvrte godine, otkrile su da je okej predomisliti se na trećoj godini fakulteta i promeniti poziv i da je takođe okej kada prihvatite posao – a ni ne znate opis posla.
Nakon prva dva predavanja, Poslovi #za5 nastavljaju sa realizacijom u februaru, kada će biti predstavljena i ostala moderna zanimanja iz najrazličitijih oblasti.
Svi zaniteresovani mladi se za predavanje o marketingu mogu prijaviti na OVOM linku, a više informacija o tačnom rasporedu predavanja, zanimanjima koja će biti predstavljena i predavačima mogu se pronaći na veb-sajtu projekta Budućnost #za5 (www.buducnostza5.rs).
(Telegraf.rs/ PR)