Pogledajte sva pića i hranu koje su milenijalci "ubili" u 2018.
Trendovi u kulinarstvu i ishrani smenjuju se možda čak i brže nego oni na modnim pistama
Moderne generacije veoma su kritički nastrojelne prema celom svetu, a kamoli prema pojedinim umetnicima, odeći, obući ili hrani, pa je s toga mnogo šta iza nas samo zbog toga što oni smatraju da je demode.
U jednom trenutku, veliki broj milenijalaca prestao je da kupuje pojedine namirnice i time ih ozbiljo izložio riziku. Ovo su sve namirnice i pića koje su milenijalci uspeli da “ubiju” ove godine.
Barovi
Navodno su previše lenji da bi išli u barove, ali ih to ne sprečava da piju. Oni više nego generacije pre njih vole da sede kući i piju. Još uvek se opijaju, ali to rade u privatnosti svojih domova.
Pivo
Ne piju pivo kao što su to radili njihovi roditelji, već su se sada previše zainteresovali za vina.
Branč
Milenijalci su zvanično ubili branč, ali ne zato što ga ne vole, već naprotiv jer ga obožavaju pa su time ubili draž koju je on imao nekada.
Tunjevina u konzervi
Razlog za to je što većina njih nema otvarač za konzerve, pa je prodaja opala za neverovatnih 40 odsto.
Restorani
Milenijalci su uticali na zatvaranje mnogih lanaca restorana jer više vole da kuvaju kod kuće.
Kuhinja
Iako su okrenuti više kuhinji i kuvanju kod kuće, ali oni ubijaju i kuhinju. Razlog za to je i taj što se oni sve više odlučuju za dostavu hrane na kućnu adresu.
Velika ćurka
Za ovogodišnji Dan zahvalnosti, milenijalci su kupovali male ćurke jer niko ne jede mnogo i velike ptice duže žive u nehumanim i nezdravim uslovima dok ne budu dubijene pred praznik. Zato se oni pre odlučuju da jedu zdravu manju pticu.
Majonez
Dobri stari majonez više nije dobrodošao u domove milenijalaca. Prema članku magazina Filadelfija iz 2018. godine, milenijalci su ubili majonez. Zbog priča da je loš i nezdrav majonez se sve ređe nalazi na spisku za kupovinu milenijalaca.
(Telegraf.rs/msn.com)