Omiljeni ukus sladoleda otkriva karakter: Hedonista voli...
Ništa ne može da zadovolji vašu potrebu za šećerom u letnjim danima kao porcija kremastog sladoleda bogatog ukusa
Istraživanja pokazuju da postoji jaka veza između određenih crta u karakteru i omiljenog ukusa sladoleda. Ako ste se ikada pitali šta vaš omiljeni sladoled otkriva o vama, ovde ćete naći odgovore.
Kremasti ukusi
Hedonisti vole kremaste, bogate ukuse sladoleda, kao što je Grandissimo Bailey’s. Kremasti, luksuzni ukus otkriva osobu koja je sofisticirana, elegantna, ima istančan ukus za modu, umetnost. Iako vole da su u centru pažnje, hedonisti užvaju u društvu prijatelja, te su zato lojani, saosećajni i puni razumevanja. Ako njihov ukus nazovete dosadnim, možete očekivati burnu reakciju, jer će svoj izbor tvrdoglavo braniti kao najbolji. Što je verovatno i istina.
Čokoladni ukusi
Ljubitelji čokolade su ekstrovertne osobe, žive u trenutku i mlade su u srcu. Često vole da kombinuju čokoladu sa drugim ukusima, kao što je lešnik ili keks, a ako I vi volite ovu fuziju, svakako probajte OVAJ sladoled. Oni su željni novih stvari u svim segmentima svojih živote. Vole luksuz, imaju neobičan smisao za humor I vrlo su strastveni. Vole flert I često umeju da preteraju, ali im se zbog privlačnosti sve oprašta.
Jagoda i šumsko voće
Sramežljive, povučene osobe koje primećuju sitnice I uživaju u svakodnevnim malim, zadovoljstvima. Ljubitelji ukusa jagode I šumskog voće vole prirodu, introvertne su, ne vole nepoznate situacije I obožavaju tradiciju. Zato nije retko da ove ukuse mešaju sa vanilom ili drugim kremastim ukusima.
Ukusi kafe
Ovakve ukuse obožavaju osobe koje od svega prave predstavu, pune su života I nadasve vole spontanost. Tvrdoglavi, ljubitelji kafe žive u trenutku, smišljaju stvari u hodu I strastveni su u ljubavi I poslu. Ne plaše se rizika kako bi dobili šta žele. Ove jake ličnosti vole da započinju nove projekte, a li ih ne završavaju uvek, jer su nestrpljivi i brzo im dosade.
VIDEO: Sjajan sladoled sa mangom i bananom savršen izbor protiv vrućine
(Telegraf.rs/ PR)