POČEO PACKTIVITY: Nacionalni konkurs za najbolji dizajn pakovanja proizvoda

Ovogodišnji, drugi po redu nacionalni konkurs za najbolji dizajn pakovanja proizvoda traje do 9. decembra. Pored uobičajenih, biće dodeljen i poseban Grand Prix za najbolje upakovan supermarket brend!

Udruženje "Srpska dizajn platforma" i najuticajniji regionalni dizajn portal Designed.rs objavili su juče drugi po redu nacionalni konkurs za izbor najbolje dizajniranog pakovanja proizvoda – Packtivity Best Pack 2012/13.

Osnovna ideja ovog konkursa je da omogući bolje razumevanje tržišnih komunikacija i otkrije tajne uspeha u tržišnoj borbi zbog čega za glavno priznanje konkurišu podjednako i realizovana i nerealizovana idejna rešenja. Konkurs je otvoren do 9. decembra.

- Predstavnici proizvođača i aurori dizajna pakovanja iz svih oblasti mogu da konkurišu za ova priznanja. Bilo da je u pitanju velika domaća ili multinacionalna kompanija sa lokalnim proizvodom, mala i srednja preduzeća, agencije, dizajn studiji i pojedinci.

U tu svrhu smo okupili internacionalni žiri sastavljen od respektabilnih profesionalaca u segmentu tržišnih komunikacija iz Nemačke, Austrije, Hrvatske i Srbije – kao što su dizajner Slavimir Stojanović, ili Jovan Jelovac ispred Belgrade Design Weeka.

Proglašenje pobednika će biti održano 12. decembra po završetku Packtivity konferencije.

(Telegraf.rs)