Da li biste kupili "Luj Viton" kondom?
Kao svojesvrstan umetnički projekat, gruzijski arhitekta Irakli Kizirija dizajnirao je prezervative sa logoom koji veoma podseća na potpis čuvene modne kuće
Na internetu se ovih dana može naći oglas za smeđe kondome zapakovane u braonkasti omot sa prepoznatljivom šarom koja je već decenijama zaštitni znak modnog brenda Luj Viton. Cena jedne ovakve luksuzne gumice je 68 američkih dolara, što je realna vrednost dvanaestak pakovanja običnih kondoma.
Međutim, iako su dizajnirani kondomi privukli pažnju mnogih modno osvešćenih kupaca, njihov tvorac Irakli Kizirija nema nikakve veze sa legendarnom kompanijom i uopšte ove prezervative ne namerava da plasira na tržište. U pitanju je umetnički projekat koji za cilj ima sakupljanje donacija za fondaciju koja se bavi pronalaženjem leka za obolele od side, a poruka kampanje je da ako ste već spremni da date toliki novac za samo jedan brendirani kondom, mogli biste i da ga poklonite za nešto zaista važno.