RODITELJI, OBRATITE PAŽNJU: Reklame povećavaju šanse za gojaznost dece

Kako tvrdi istraživanje američkih naučnika s Univerziteta u Misuriju, gojazna deca su podložnija uticaju reklama za hranu

Podaci o aktivnosti mozga nakon izloženosti reklamama za hranu su pomoću uređaja za magnetnu rezonancu prikupljeni od desetoro gojazne dece i deset mališana normalne telesne mase uzrasta od deset do 14 godina.

- Pokazalo se da reklame kod gojazne dece dovode do znatno veće aktivnosti u delovima mozga povezanim sa nagrađivanjem, ali nemaju uticaja na delove mozga zadužene za kontrolu ponašanja. Kod dece sa normalnom telesnom masom reklame za hranu nisu imale ovakav efekat na funkciju mozga – piše "Journal of Pediatrics".

Ranija istraživanja su već pokazala da deca smatraju ukusnijom hranu serviranu u pakovanju nekog poznatog proizvođača.

(MojeZdravlje.ba)