Kulturno nasleđe i Intimni heroji (FOTO)

39. Black’n’Easy Fashion Week trudi se da projekat obogati i edukativnim programima. Kako bi se proširila perspektiva o primeni kulturnog nasleđa u savremenom odevanju, u Kulturnom centru Grad večeras je održana tribina na kojoj je gostovao Branko Popović, koosnivač i direktor holandskog FASHIONCLASH-a - internacionalne interdisciplinarne platforme za dizajnere i umetnike nove generacije

FASHIONCLASH biće održan osmi put, a centralna tema biće upravo nasleđe (heritage), što je tema i večerašnje tribine. U debati o saglasju tradicionalnog i savremenog i svom viđenju na temu razumevanja porekla u službi formiranja slike budućnosti, Popoviću su se pridružili domaći stručnjaci i učesnici projekta Exploring Inspirations koji su juče održali izložbu.

Nakon održane debate, preselili smo se u radnju Koncept 45.0 na "Intimate Heroes" fashion event. U toploj, intimnoj atmosferi sa mirisom vanile i čokolade, u Konceptu 45.0, uz zvuk Ane Ćurčin i prezentaciju „capsule“ kolekcije donjeg veša, iskusili smo sasvim novu interpretaciju pesme „Heroes“.

Odolevajući naletima šunda i herojski slaveći prave vrednosti i ljubav prema dizajnu i kreativnosti, Koncept 45.0 pronašao je inspiraciju i deo svog identiteta u umetnosti Dejvida Bouvija i moćnoj poruci koju pesma „Heroes“ šalje. Posebna poslastica ovog lounge eventa bila je ekskluzivna one night only prodaja modela sa održanih revija, selektovanih od strane kreativnog tima Koncepta 45.0.

Povodom zatvaranja 39. Black’n’Easy Fashion Week-a organizatori projekta pozivaju publiku da im se pridruži 9. aprila u Shopping Centru Ušće gde će imati priliku da se druže sa poznatima, kao i da dobiju lične savete od profesionalnih stilista.

Svečano zatvaranje 39. Black’n’Easy Fashion Week-a biće upriličeno 9. aprila tradicionalnim događajem UŠĆE Fashion Night. Program će biti podeljen u segmente koji tematski prate različite modne trendove i potrebe kupaca, a poznati stilisti i atraktivni moderatori programa pokušaće da široj publici predstave trendove na jedan vrlo zanimljiv, ali i edukativan način.

Ljubitelji mode i dobre zabave imaće priliku da uživaju u revijama najnovijih kolekcija brojnih svetskih brendova, da se druže sa poznatima, kao i da dobiju lične savete od profesionalnih stilista. UŠĆE Shopping Center po prvi put samostalno organizuje reviju koja je deo Beogradske nedelje mode.

(Telegraf.rs)