LC WAIKIKI MODA KONAČNO U BEOGRADU: U TC ''Mercator'' juče otvoren prvi maloprodajni objekat!
U okviru bogate ponude Beograđanima će biti dostupne kolekcije za muškarce, žene kao i decu svih uzrasta.
Renomirani turski brend LC WAIKIKI stigao je u Srbiju! Prvi maloprodajni objekat ovog poznatog brenda otvoren je juče u TC "Mercator" na Novom Beogradu. U okviru bogate ponude Beograđanima će biti dostupne kolekcije za muškarce, žene kao i decu svih uzrasta.
Otvaranje novog maloprodajnog objekta privuklo je pažnju mnogobrojnih srpskih kupaca koji su imali prilike da po prvi put isprobaju proizvode brenda LC Waikiki, koji su visokog kvaliteta, moderne linije koja prati poslednje svetske modne trendove, i što je najvažnije pristupačnih cena.
Svi LC Waikiki maloprodajni objekti su lako prepoznatljivi po prijatnoj i toploj atmosferi i pristupačnoj organizaciji prodaje koja omogućava kupcima da lako i brzo pronađu sve što im je potrebno.
Regionalni menadžer brenda LC Waikiki, Sinan Sahin, izjavio je: „Mi poslujemo u Turskoj pod okriljem LC Waikiki maloprodaje od 1997. godine. Naša prva strana investicija, bila je u Rumuniji 2009. godine, nakon što smo postali vodeći brend u ovom sektoru u Turskoj. Veliko nam je zadovoljstvo što smo za ovako kratak rok uspeli da uđemo na tržišta 26 zemalja, a danas i na srpsko tržište. Kao LC Waikiki, mi verujemo u srpsko tržište. Naš cilj je da nastavimo da rastemo na tržištu i postanemo konkurentni. Planiramo da ostvarimo promet od 4 milijarde dolara u Turskoj i 6 milijardi u inostranstvu“
LC Wikiki zapošljava 25.500 osoba koje dolaze iz različitih kultura, na oko 400 maloprodajnih objekata u Turskoj i oko 150 u 26 zemalja, kao što su: Albanija, Azerbejdžan, UAE, Belorusija, Bugarska, Jermenija, Maroko, Gruzija, Irak, Iran , Kazahstan, Kirgistan, Kosovo, Makedonija, Egipat, Poljska, Rumunija, Saudijska Arabija, Rusija, Sirija, Moldavija, Oman i Ukrajina. Kako bismo podržali viziju za 2023. godinu koja je takođe i stogodišnjica osnivanja Republike Turske, težimo ka tome da ostvarimo promet od 4 milijarde dolara na domaćem i 6 milijardi na inostranom tržištu sa vizijom da postanemo globalni brend u 2023. godini.
Od sada možete pratiti Telegraf i na Vajberu!
(Telegraf.rs)