BRENDOVI KOJI TRAJU: Frutek proslavio 40. rođendan!

Kompanija Fructal proslavila je 40 godina Fruteka, omiljene hrane za bebe i decu na kojoj su generacije odrasle, tako što je donirala 40.000 evra deci iz socijalno ugroženih područja

Kompanija Fructal proslavila je 40. rođendan Fruteka, jednog od najpoznatnijih brendova namenjenog najmlađima. Ovim povodom Fructal je priredio veliku proslavu za 40 porodica iz cele Slovenije.

Kao društveno odgovorna kompanija, u duhu jubilarnog rođendana Fruteka, donirala je 40.000 evra deci iz socijalno ugroženih područja i njihovim porodicama u čitavom regionu gde se prodaje Frutek (Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Makedoniji, Crnoj Gori i Srbiji).

Ovim povodom na simboličan način obeležen je važan jubilej brenda i istorija koja se piše kvalitetom od 1974. godine.

Pre 40 godina u Fructalu su razvili posebnu liniju proizvoda za bebe, iz kojih se razvio novi brend Frutek. Svi ih pamtimo po kultnom spotu: "Kuvamo i ljuštimo, režemo, seckamo".

Od tada je Frutek svakog dana jačao, dodavajući i mnoge nove proizvode u kategoriji dečije hrane kao i sokova za malu decu. Danas se prodaje na više od 10 različitih tržišta: pored Slovenije i ostalih zemalja u regionu, Frutek jača kao brend i u Rusiji, Ukrajini, Belorusiji, Bugarskoj, Litvaniji, Letoniji i Kazahstanu.

Pored legendarnih sokova, nektara i dečije hrane Frutek, u Fructalu se već nekoliko godina proizvodi i posebna linija 100 % sokova “Frutek mama”.

Frutek slavi svoju 40. godišnjicu novim osveženim izgledom svih proizvoda. Pored toga već ovog meseca mogu se u Sloveniji pronaći na policama nove Frutek instant kašike, koje su novina u asortimanu proizvoda pod brendom Frutek. Nekoliko inovacija obećavamo i u narednoj godini za sve generacije koje odrastaju uz Frutek.

(Telegraf.rs / Promo)