Odbili da ih ukrcaju na let zbog OVOG detalja na pasošu: Nećete verovati šta je izazvalo problem
Australijanci Šon Feres i njegova devojka Bruk planirali su odmor na Baliju, ne sluteći kakvi ih problemi očekuju.
Trebalo je da polete iz Gold Kosta u petak, a tvrde da je osoblje izabranog prevoznika odbilo da ih ukrca u avion zbog “nečitljive” putne isprave.
Šta je izazvalo problem? Feres kaže da nisu poleteli zbog “sićušne fleke od kafe”, koju je osoblje primetilo na pasošu.
“Rekli su da možemo bukirati novi let, bez dodatnih troškova, kada rešimo problem”.
Tvrdi da je poznao telefonsku podršku kompanije i saznao da je osoblje naznačilo da se “nisu pojavili na letu”, prenosi Daily Mail.
“To je značilo da moramo ponovo da platimo, pa smo kupili karte druge kompanije, od 3.000 dolara, kako bi obezbedili let za subotu i spasili odmor”.
Feres se oglasio na Fejsbuku i napisao da druga avio-kompanije “nije imala problem” sa izgledom pasoša.
“Zanimljivo, ali problem nismo imali ni na 100 drugih letova u prošlosti. Uz to, došli smo na Bali i prošli kontrolu bez zadržavanja”.
Australijanac dodaje da je iznenađen da se u vreme sofisticirane tehnologije, sa skenerima za prepoznavanje lica, ljudi i dalje oslanjaju na “običan komad papira”.
“Dakle, zanemarićemo funkcionalni elektronski čip i odbaciti pasoš zbog male mrlje”, kazao je Feres.
S druge strane, avio-kompanija navodi da je njeno osoblje dužno da osigura da putnici imaju neophodnu putnu dokumentaciju, kao i da je u odgovarajućem stanju.
“Procenjujemo putnu dokumentaciju u skladu s uputstvima vlade Australije i različitih odeljenja za imigraciju”, saopšteno je.
(Telegraf.rs)