Novi logo CIA kao "pozivnica za rejv žurku": Niko nije ostao ravnodušan

"Rebrendiranje CIA kao modularnog festivala sintisajzera u Berlinu"

Novi i stari CIA logo / Foto: CIA

U ponedeljak je CIA pokrenula rebrendiranje koje ima za cilj da podstakne mlađe, “raznovrsnije” grupe ljude i distancira se od svoje prethodne reputacije “kluba dečaka”.

I tako u tandemu s heštegom #DiscoverCIA, organizacija je pokrenula novu web stranicu i dizajn logotipa – na veliku sreću tviteraša, prenosi BBC na srpskom jeziku.

Kao što su ljudi na mreži primetili, sa svojim crno-belim krugom i talasastim linijama, logotip liči na nešto što bi se pojavilo na flajeru za tehno festival.

- Rebrendiranje CIA kao modularnog festivala sintisajzera u Berlinu - rekla je komičarka Sara Skujirm, dok je novinar Maks Perl dalje istakao da je logotip “bukvalno plakat festivala Mutek”.

(Telegraf.rs)