Ove reči razume ceo region, a njihovo značenje nas intrigira i danas

Nikada nije isto čuti „dobro sam se proveo“ i „kakav je bio dernek“, trač kao da nije dovoljno moćan kao aber, a malo šta može dočarati neugodan miris kao reč vonj. Bol i muka nisu tako jaki kao dert, a ljubavno osećanje malo šta može opisati kao sevdah

Foto: Promo

Popišmaniti je jedino slikovito za sve one koji iznenade promenom odluke, a šija nije isto što i vrat ni u čuvenoj izreci. Ružnoću kao da je nemoguće opisati bez onog „živi akrep“, a „koji ti je vrag“ sasvim će drugačije obojiti rečenicu nego „koji ti je đavo“. Vazda je zvučnije nego stalno.

Najnoviji spot o Nikšićkom pivu  za kratko vreme osvojio je srca gledalaca. Neodoljivo šarmantni likovi zahvaljujući izazovu vremeplova proživljavaju kontrast života na planini i svega onoga što vek kasnije nudi grad, a istovremeno nas podsećaju i na zaboravljene reči koje u modernom kontekstu imaju sasvim drugi šmek.

Foto: Promo

Njihova želja za „sokoćalom“ koje bi im pomoglo da neometano pričaju sa dva brda vraća nas u minula vremena i pokazuje čar susreta prošlosti i sadašnjosti. Vremena se menjaju, reči su njihova svedočanstva, a jedna reklama podseti da prave vrednosti ostaju, odvajkada do Instagrama.

(Telegraf.rs/PR)