Britanska vojska započela regrutovanje novih članova: Poziva sve "pahuljice, milenijalce i zavisnike od selfija" da im se pridruže (FOTO)

Izraz "milenijalci" se koristi za generacije rođene od ranih 1980-ih godina, pa do prvih godina novog milenijuma

Britanska vojska započela je kampanju regrutovanja u kom poziva "pahuljice, milenijalce i zavisnike od selfija" da se pridruže njenim redovima.

Kako navodi Bi-Bi-Si (BBC) novi posteri su dizajnirani tako da podsećaju na one iz Prvog svetskog rata i pojaviće se na bilbordima širom Britanije.

Kustos Ratnog muzeja britanske imperije Aleks Volton, međutim, kaže da poster britanskog državnog sekretara lorda Herberta Kičenera, na koji podseća novi dizajn, nikada nije korišćen kao zvanični poster vlade za regrutaciju u Prvom svetskom ratu.

Poster, odnosno slika lorda Kičenera, sa porukom "Potreban si svojoj zemlji", pojavila se prvi put na naslovnoj strani časopisa "London onions" u septembru 1914. godine.

Pored postera, britanska vojska je, u okviru kampanje nazvane "Ovo je pripadnost", pripremila i spotove u kojima se pojavljuju mladi ljudi koji se osećaju potcenjeno na svojim poslovima.

Voltonova smatra da je kampanja izuzetno moderna i da prati trendove u skladu sa obeležavanjem 100. godišnjice od kraja Prvog svetskog rata.

Izraz "milenijalci" se koristi za generacije rođene od ranih 1980-ih godina, pa do prvih godina novog milenijuma.

Žargonski izraz "pahuljice" (na engleskom "snowflakes") odnosi se na generaciju iz druge decenije 21. veka koja o sebi ima neopravdano visoko mišljenje, lako se vređaju i psihički su manje otporni na izazove stvarnosti.

VIDEO: Da li će vojska EU biti reinkarnacija armije Austrougarske?

(Telegraf.rs/Tanjug)