Ovako bi izgledao Jugo da je preživeo tranziciju: Mogao bi da osvoji Ameriku

Ovaj Jugo "razvija" 600 KS, iz mesta do 100 kilometara na sat ubrzava za 2,8 sekundi uz maksimalnu brzinu od 320 kilometara na sat

Bez obzira na sve njegove mane, Jugo će zauvek ostati u našim srcima. A iako se ne proizvodi već deset godina, nisu ga zaboravili ni međunarodni automobilski entuzijasti.

Ponos jugoslovenske automobilske industrije je širom sveta prodat u više od 800.000 primeraka, pa je ostao upamćen i van granica bivše države.

Jedan od onih koji su ga dobro zapamtili je dizajner Majkl Merkler, toliko dobro da mu je Jugo poslužio kao inspitacija za njegove digitalne dizajnerske radove.

Merkler nam je dao uvid kako bi mogao da izgleda savremeni Jugo da je "preživeo" tranziciju, i to kao sportski hečbek. 

Pod nazivom Yugo GT 5000 Concept, vidimo Jugo kakav nismo mogli nikad ni da zamislimo, veličine Chryslera C 300, sa LED svetlosnom grupom, 20-inčnim felnama i gumama širine 265 milimetara i moćnin kočionim čeljustima.

Ispod haube Yuga GT 5000 zamišljen je 5,0-litarski V8 sa turbopunjačem i pogonom na prednjoj osovini koji se prenosi pomoći osmostepenog automatika.

Ovaj Jugo "razvija" 600 KS, iz mesta do 100 kilometara na sat ubrzava za 2,8 sekundi uz maksimalnu brzinu od 320 kilometara na sat.

Više fotografija možete pronaći na sajtu Behance.

VIDEO: Posle ovih krugova nikada se više nećete smejati "jugiću"

VIDEO: Sa automobilom starim 62 godine hoće da preskače mostove Sankt Peterburga

(Telegraf.rs)