Ima samo tri godine, a već zarađuje 3.8 milijardi funti: Princeza Šarlot donosi više para od svoje braće, a sve zbog jedne stvari (FOTO)
Kao i njena majka, sve što dodirne pretvara u zlato
Princeza Šarlot privlači pažnju gde god da se pojavi, do sada je više puta pokazala da ozbiljno shvata svoju "ulogu" pa maše i ponosno pozira fotoreporterima. Tokom nedavnog krštenja brata Luija još jednom je ukrala šou, a devojčica koja ima samo tri godine već zarađuje milijarde funti.
Drugo dete princa Vilijama i Kejd Midlton vredi više od svoje braće. Kako piše britanski San, princeza Šarlot zarađuje neverovatnih 3,8 milijardi funti.
Prema podacima "Reader’s Digest", njen stariji brat princ Džordža vredi jednu milijardu manje od Šarlot i on navodno zarađuje 2,7 milijardi funti.
Najmađe dete Vilijama i Kejt, princ Lui, koji je rođen u aprilu, kaska za bratom i sestrom po zaradi, ali se predviđa da će do svog prvog rođendana britanskoj ekonomiji doneti čak 50 miliona funti.
Ovi proračuni zasnovani su na vrednosti koju kraljevski naslednici donose britanskoj ekonomiji.
I baš kao "Megan Markl efekat", moda princeze Šarlot je razlog zbog kojeg vredi više od svoje braće.
Kao što je slučaj i sa njenom majkom Kejt Midlton i tetkom Pipom Midlton, sve što malena princeza obuje ili obuče donosi uspeh u prodaji. Naime, roditelji se trude da stil princeze prenesu na svoju decu.
Tako vojvotkinja od Kembridža često oblači svoju naslednicu u odeću uličnih brendova, kao što je Džon Levis, što dovodi do ogromno prodaje.
Dobar primer za ovo je žuti džemper koji je princeza Šarlot nosila oko drugog rođendana tokom slikanja za zvanični portret.
Ovaj komad odeće rasprodat je u roku od 24 časa otkako je objavljena fotografija princeze.
U anketi britanskog Telegrafa, svaki peti roditelj je rekao da smatra malenu princezu za modnu ikonu svoje dece.
- Kraljevska deca imaju pozitivan uticaj na prodaju određenih brendova odeće koju nose ili igračaka sa kojima se igraju. U tom smislu, oni imaju vrlo sličan efekat na brendove kao i njihova majka, vojvotkinja od Kembridža, koja ima pravi Midas dodir - sve što dodirne pretvara u zlato - rekao je Dejvid Hejgh, izvršni direktor jednog brenda.
Deca takođe igraju ulogu u prihodu od turizma koji generiše monarhija.
- Mnogi turisti koji dođu u London nadaju se da će videti Džordža i Šarlot na balkonu Bakingemske palate zajedno sa roditeljima - dodao je Hejgh.
Iako još uvek ide u vrtić, princeza Šarlot je sila na koju treba da se računa, zaključuje britanski San.
(Telegraf.rs/A.M.)