TURISTIČKI SLOGANI DRŽAVA: Srbija se nije proslavila u kategorizaciji (FOTO)

Britanski časopis "Gardijan" napravio je kategorizaciju slogana, koji služe kao glavno oružje svake države za privlačenje turista, i izdvojio najoriginalnije, ali i najlošije primere

Da bi privukla turiste i prikazala se u primamljivom svetlu, svaka država ističe svoj brend i specifičnosti koje je razlikuju od ostalih. Jedno od bitnijih oružja je slogan koji ima zadatak da u nekoliko reči atraktivno opiše državu.

Britanski časopis "Gardijan" se bavio istraživanjem i prikupljanjem slogana, nakon čega je objavljena kategorizacija istih. Srbija se nije našla u najsvetlijoj grupi.

Inicijativa za ovakvo istraživanje javila se kada je turistička organizacija Jamajke odbacila svoj stari i često kritikovan slogan "Jednom kada odeš, znaćeš" i zamenila ga novim koji je okarakterisan kao sažet, ali gramatički površan: "Da sve bude u redu".

(Telegraf.rs / Izvor: Theguardian.com)