Zeleni kečap, koka-kola sa ukusom kafe: Šta se sve može videti u švedskom Muzeju promašaja (FOTO)
Kupci očigledno nisu bili oduševljeni zelenim Hajncovim kečapom, smrznutim lazanjama marke Kolgejt, Koka-koli sa ukusom kafe
U švedskom gradu Helsingborgu sutra se otvara Muzej promašaja u kojem će se na jednom mestu naći mnogi proizvodi koji nisu našli put do tržišta.
Kupci očigledno nisu bili oduševljeni zelenim Hajncovim kečapom, smrznutim lazanjama marke Kolgejt, Koka-koli sa ukusom kafe.
Zbog toga će se ti predmeti zajedno sa mnogim drugim naći u Muzeju promašaja koji je osmislio kustos i klinički psiholog Samuel Vest, prenosi AP.
- Znamo da 80 do 90 odsto inovativnih proizvoda ne uspe i nikad ne čujete za njega, ne vidite ga, ljudi ne pričaju o tome. Ako postoji nešto što možemo učinimo sa tim jeste da izvučemo pouku iz tih promašaja - kaže on.
Mnogi predmeti u muzeju pokazuju pokušaje kompanija da diversifikuju svoj brend.
Jedan od takvih primera je Harli-Dejvidson, čuveni proizvođač motocikala, koji je sredinom 90-tih godina lansirao toaletnu vodu za muškarce koja će se naći na izložbi neuspelih proizvoda.
- Fanovi su je mrzeli. Oni su pravili i božićne ukrase, barbike, razne stvari sa logom Harli-Dejvidsona i time su trivijalizovali taj brend - kaže Vest.
Na izložbi će se naći i društvena igra Donalda Trampa pod nazivom "Vratio sam se a ti si otpušten" iz 90-tih godina.
U ovoj igri, svojevrsnoj kopiji Monopola, igrači koriste velike figure označene slovom "T" i Trampove dolare za kupovinu Trampovih nekretnina.
Biće prikazani i visoko-tehnološki proizvodi poput Guglovih naočara koje su, kako kažu organizatori, napravljene pre svog vremena, što je slučaj i sa još nekim tehničkim inovacijama.
(Telegraf.rs / Tanjug)