Evo kako selfi može da vas ubije (FOTO)

"Selfi" polako postaje vrlo opasan trend, jer ljudi pokušavaju da naprave što bolje slike, iako one ponekad podrazumevaju veliki rizik

Bezbednost u saobraćaju je jedan od najvećih problema sadašnjice, pa se zato stalno osmišljaju nove kampanje koje imaju za cilj da probude svest vozača o vrednosti njihovog života i onih koji im povere svoj, u trenutku kada sednu u isti automobil.

Tako je kompanija "Volksvagen" odlučila da napravi nešto sasvim novo što će znatno uticati na ponašanje svih učesnika u saobraćaju. Ideja ove reklamne kampanje je, da za razliku od ostalih, gde je u prvom planu određeni model automobila, ovog puta u centru zbivanja budu upravo potencijalni kupci i već postojeći korisnici.

"Ne radi selfi i vozi" - moto je ove prepoznatljive kompanije u automobilskoj industriji. Na slikama koje su glavna tema ovog dobrog markentiškog poteza, prikazani su vozači i suvozači sa ožiljcima i povredama koji aludiraju na sve žrtve u saobraćajnim nesrećama.

"Selfi" polako postaje vrlo opasan trend, jer ljudi pokušavaju da naprave što bolje slike iako one ponekad podrazumevaju veliki rizik. Pored fotografija koje nastaju u toku vožnje, česti su i "selfiji" na liticama, na mostovima, sa oružjem, koji takođe mogu biti opasni.

Nadamo se da ćete i vi razmisliti sledeći put pre nego što sednete za volan i poželite da se fotografišete.

Budite oprezni i mislite na sebe, ali i na druge!

(Telegraf.rs/ Izvor:adsoftheworld.com)