NAJVEĆA TEORIJA ZAVERE U ISTORIJI: Nikola Tesla konstruisao auto na kosmičku energiju još 1931. godine
Specijalno konstruisanim prijemnikom Tesla je uspeo da energiju naleketrisanih čestica u jonosferi pretvori u električnu energiju kojom je pokrenuo automobil koji je razvijao brzinu od neverovatnih 190 kilometara na sat
Srpski naučnik Nikola Tesla je tvrdio da je moguć prenos energije na daljinu, a da se kablovi ne koriste, a eksperimenti koje je on vršio pokazali su se uspešnim. On je uspeo da koristi postojeću kosmičku energiju iz jonosfere i pokrene automobil bez motora.
Ovo se sve dogodilo još davne 1931. godine, a njegovo otkriće je i danas jedna od najčuvanijih tajni na svetu.
Specijalno konstruisanim prijemnikom Tesla je uspeo da energiju naleketrisanih čestica u čvrstvo nabijenom vrtlogu jonosfere pretvori u električnu energiju kojom je pokrenuo auto.
Kako bi ostvario ono što je naumio, Tesla je u Ameriku sa sobom poveo i svog rođaka Petra Savu da bude vozač automobila.
Eksperimenti su sprovedeni u Bafalu, a automobil "pierce arrow" je bio najluksuzniji tog vremena.
U njemu se nalazio električni motor dužine oko 1 metar i obima oko 60 centimetara, a iz njega su vodila dva debela kabla, vezana za prednju komandnu tablu. Dodato je bilo i skladište za 12 Voltne baterije.
Maksimalna brzina rotora je bila 30 okretaja u sekundi sa vučom od 80 konjskih snaga, a bila je tu i antenska cev visoka 1,8 metara uglavljena u zadnji deo kola.
Najveći naučnik svih vremena je seo na mesto suvozača i počeo da podešava prijemnik energije na komandnoj tabli, koji je bio veći od kratkotalasnog običnog radija. U njemu se nalazilo 12 specijalnih cevi koje je Tesla poneo sa sobom u maloj kutiji u obliku kofera.
On je ovaj prijemnik sastavljao u hotelskoj sobi, a neobične cevi su tačno bile ulegnute u svoja ležišta kada ih je postavio.
U momentu kada je gurnuo dve cevi, znao je da tada ima struju i da može da okrene kontakt ključ. Savo je to učinio, ali nikakav zvuk se nije čuo, međutim, čim je pritisnuo gas, automobil se pokrenuo i tokom čitave vožnje motor se nije čuo.
Nije poznato koliku su dužinu prešli, ali za osam dana koliko su se vozili, gorivo nisu sipali. Brzina koju su dostizali je bila neverovatnih od 140 do 190 kilometara na sat.
Osmog dana su se zaustavili na nekoj staroj farmi 32 kilometra od Bafala i tu su ostavili automobil u jednom ambaru, a Tesla je poneo svojih 12 cevi iz prijemnika i ključ za pokretanje.
Inače, za vreme njihove vožnje kroz predgrađe, Tesla nije želeo da odgovara na Petrova pitanja. Tek kada su bili daleko od grada, rekao je svom rođaku da je pokretačka snaga auta povezana sa "misterioznom radijacijom koja dolazi iz etera i da je energija na raspolaganju u neograničenim količinama".
Savo se prisetio i reči da on "ne zna odakle ona dolazi, ali da čovečanstvo treba da bude zahvalno za njeno postojanje". Mala spravica na suvozačevoj strani je očigledno primala tu misterioznu energiju.
Tesla je uspeo da iskoristi kosmičku energiju za pokretanje automobila i da je ovaj izum zaživeo, danas bi imali potpuno drugačiju sliku sveta jer nafta, gas i drugi energentni ne bi imali svoju svrhu.
Zagađenje čitave planete bi bilo minimalno jer ne bi bilo izduvnih gasova, a nivo buke u gradovima bio bi neuporedivo manji, dok bi arapski šeici bi bili sirotinja.
Nikola Tesla je nakon ovog izuma postao žrtva najveće teorije zavere u istoriji čovečanstva jer nijedan investitor nije želeo da finansira njegova istraživanja.
Danas, na Aljasci pod pokroviteljstvom Pentagona, u okviru projekta HAARP vrši se zagrevanje čestica jonosfere radio talasima ekstremno visoke i niske frekvencije, gde se delovi jonosfere pretvaraju u visokotemperaturnu plazmu.
A sve ovo je počelo još daleke 1931. godine, u gradu Bafalu, kada je jedan srpski genije uspeo da iskoristi kosmičku energiju iz jonosfere kako bi pokrenuo automobil.
(Telegraf.rs / Izvor: tvbest.rs)