Evo šta vam je potrebno da biste se obogatili
Istraživanje je pokazalo da su njima njihove karakteristike i vrednosti najviše doprinele da postanu imućni, a pre svega naporan rad, obrazovanje, strastvenost za karijerom, optimizam i spremnost na rizik
Globalno istraživanje koje je sprovela agencija McCann Truth Central, u kom je 4.000 imućnih osoba iz 21 zemlje sveta odgovaralo na pitanje "Šta je ljudima potrebno kako bi postali imućni?". Skoro svi su bili složni oko toga da je presudan rad, nove ideje, štednja i lični stav.
Istraživanje je pokazalo da su bogatim ludima lične karakteristike i vrednosti najviše doprinele da postanu imućni. Naporan rad (51 odsto), obrazovanje (32 odsto), strastvenost za karijerom (29 odsto), optimizam (21 odsto) i spremnost na rizik (18 odsto) presudni su za sticanje bogatstva.
U zavisnosti od mesta gde žive, ovi ljudi su imali i određene strategije na koji način da zadrže svoj status.
Tako na primer u Sidneju se imućni ljudi ne razbacuju sa novcem već ga promišljeno troše, u San Francisku se ne libe da potraže savet i veliki broj njih smatra da je sasvim normalno imati finansijskog savetnika, dok u Milanu otvoreno pokazuju svoj strah i čak 78 odsto njih se plaši od gubitka njihove imovine.
Međutim, u Meksiko Sitiju 98 odsto njih ističe da konstantno smišljaju nove ideje kako bi svoje bogatstvo povećali, a u Rio de Ženeiru njih 78 odsto tvrdi da je sasvim prihvatljivo da se prekrši nekoliko pravila kako bi se napredovalo.
Imućnima u Šangaju je održavanje sopstvenog statusa takođe bitno. Zbog toga se uvek kreću u pravim društvenim krugovima i skoro da se i ne druže sa siromašnim narodom.
Na drugom kraju sveta, u Mumbaju, čak 77 ispitanih veruje da se većina stvari u životu nalazi u Božijim rukama, dok u Hong Kongu njih 27 navodi da je sreća jedini faktor koji im je pomogao da stvore svoje bogatstvo.
Da sreća i posao nije jedini način na koji neko dolazi do svog bogatsva pokazuje i istraživanje koje su sproveli na osnovu spoljašnjih osobina.
Kada su žene u pitanju, stav i držanje je bilo jedno od najpresudnijih osobina (47 odsto), zatim nakit (45 odsto), skupocena torba (19 odsto), izraz lica (19 odsto), kvalitetna kozmetika (12 odsto).
Kod muškaraca je nešto malo drugačije ali i oni kao i žene najviše gledaju stav i držanje (53 odsto), obuća (31 odsto), izraz lica (27 odsto), kaput (22 odsto) i ručni sat (16 odsto).
Ako je verovati podacima iz istraživanja, presudan faktor kako biste postali, ali i ostali imućni je u spoljašnjoj sredini, ali i u vama samim.
Zbog toga trudite se da uvek budete hrabri i spremni na rizik i koliki god veliki uspeh bio koji postignete, ne zaboravite da i dalje obratite pažnju na prave vrednosti vaših poslovnih partnera.
(Telegraf.rs)