Izborni štab Kamale Haris pokreće reklamnu kampanju vrednu 90 miliona dolara

A. P.
Vreme čitanja: oko 1 min.

Tim potpredsednice SAD je saopštio da je prikupio 310 miliona dolara u julu i da je u avgustu ušao sa 377 miliona dolara na raspolaganju

Foto: Tanjug/AP

Izborni štab demokratske kandidatkinje Kamale Haris pokreće reklamnu kampanju vrednu 90 miliona dolara u naredne tri nedelje da bi se ona što bolje predstavila biračima u Americi.

Tim Kamale Haris je saopštio da će se reklamna kampanja fokusirati na njenu ličnu priču, njenu karijeru tužioca u Kaliforniji, njenu posvećenost suprotstavljanju moćnim interesima i kontrastu u odnosu na ono što njen tim naziva "opasnom, ekstremnom agendom" kandidata republikanaca Donalda Trampa, preneo je AP.

Reklamni spotovi će biti emitovani u sedam država i dopreće do mesta do kojih još nije uspela da stigne, kao što su Market, Viskonsin i Eri u Pensilvaniji.

Izborni štab Kamale Haris je saopštio da će reklame biti emitovane u emisijama koje gledaju birači koje žele da motivišu da izađu na birališta, uključujući: "Velikog brata" i "Simpsonove".

Izborni štab Kamale Haris je saopštio da je prikupio 310 miliona dolara u julu i da je u avgustu ušao sa 377 miliona dolara na raspolaganju.

Glavni zamenik menadžera izbornog štaba Kventin Falks rekao je da što više birači saznaju o Haris, to će više shvatiti da je ona jedini kandidat koji može da vodi zemlju u naredne četiri godine.

(Kraj) ir/nv

(Telegraf.rs/Tanjug)