Iz Beča mu zabranili da se ukrca na autobus za Zagreb, ali mu uzeli kofer: Čovek oštećen za skoro 2.000 evra

J. P.
Vreme čitanja: oko 2 min.

Naknadni kontakt sa prevoznikom pokazao se izuzetno teškim

Foto: Shutterstock

Početkom aprila, Jozef je rezervisao putovanje iz Beča za Zagreb. Međutim, vozač autobusa nije dozvolio Bečliji da uđe u autobus kratko pre nego što je putovanje trebalo da počne, ali je njegov kofer otišao za Hrvatsku.

Naknadni kontakt sa prevoznikom pokazao se izuzetno teškim. Skoro dva meseca kasnije, još uvek nije dobio nazad svoje dragocenosti. Njegov pasoš, novac i tablet i dalje nisu vraćeni, prenosi Hojte

Autobus je na putovanje u Zagreb, kojem se Jozef jako radovao, otišao bez njega, ali sa njegovim stvarima. Njegovo dobro raspoloženje drastično se promenilo pred polazak na put 2. aprila, kada je mu je prilikom skeniranja karte vozač saopštio da mu karta nije validna.

Bečlija je trebalo da bude u autobusu koji je je kretao pre ovog na koji je pokušao da se ukrca. Brzo se uputio ka šalteru samo nekoliko metara dalje kako bi kupio novu kartu. Takođe je o tome obavestio vozača autobusa.

Ali kada se Jozef vratio, autobus je već otišao, zajedno sa koferom.

"Pitao sam na šalteru da zaustave vozilo, ali su me samo uputili na korisničku službu na internetu. Hteo sam da uzmem sledeći autobus, ali pošto je moj pasoš bio u registrovanom prtljagu, to nije bilo dozvoljeno", priča on.

Josef zahteva 2.785 evra uz pomoć advokata

U narednim danima i nedeljama, Bečlija je pokušavao da povrati svoj prtljag, ali bez uspeha. Pored toga, zbog posla je morao da kupi novi tablet koji je platio 170 evra. Takođe mu je bila potrebna zamenska odeća (200 evra). Jedina jakna koju je Jozef imao bila je u njegovom koferu.

Nakon što Jozef više nije čuo ništa od kompanije o svom nestalom koferu, bio je primoran da angažuje advokata.

Advokat je kontaktirao prevoznika i naveo troškove. Izgubljeni prtljag (procenjena vrednost 1.335 evra) i zamenske kupovine (370 evra) rezultirale su štetom od oko 1.700 evra. Pored toga, tu su bili i pravni troškovi dodatnih 1.080 evra, što čini ukupno 2.785 evra, koje je advokat zahtevao.

Odgovor autobuske kompanije šokirao je Bečliju: Niti je zahtev ispunjen, niti je znamo šta se desilo sa njegovim koferom".

Međutim, pošto je prevoznik "uvek zainteresovan za vansudsko rešenje, koje je prijateljsko prema kupcima," ponudili su Jozefu rešenje u iznosu od 270 evra. Kompanija je vezana za ovaj predlog do 25. maja 2024. Još uvek nema traga koferu.

Iz kancelarije autoprevoznika nisu odgovorili na pitanja novinara u vezi sa ovim slučajem.

(Telegraf.rs)