Bajden na reklame potrošio najviše u istoriji izbora: Tramp "samo" 342 miliona dolara

Kako prenosi vašingtonski dnevnik Hil, samo u proteklih nedelju dana, Bajdenov izborni štab je potrošio oko 45 miliona dolara na televizijske nastupe

Printscreen Twitter

Bivši američki potpredsednik Džo Bajden potrošio je za televizijsko i elektronsko oglašavanje tokom aktuelne izborne kampanje više od bilo kog drugog predsedničkog kandidata u američkoj istoriji.

Bajdenova kampanja za novembarske predsedničke izbore do sada je potrošila više do 582 miliona dolara na TV oglašavanje, navodi se u izveštaju kompanije Advertajzing Analitiks i dodaje da je kampanja njegovog protivkandodata Donalda Trampa do sada koštala oko 342 miliona dolara.

Kako prenosi vašingtonski dnevnik Hil, samo u proteklih nedelju dana, Bajdenov izborni štab je potrošio oko 45 miliona dolara na televizijske nastupe, što je više čak i od rekorda koji je postavio bivši gradonačelnik Njujorka, Majkl Blumberg, tokom predizborne kampanje za stranačke izbore za demokratskog predsedničkog kandidata.

(Telegraf.rs/Tanjug)