Provocirao ga: Nastavnik poludeo pošto je učenik puštao muziku, podigao ga i izbacio iz učionice

Otac maloletnika je tražio da nastavnik bude optužen za napad, iako smatra da njegov sin nije bio u pravu

Nastavnik u američkoj državi Florida optužen je za nasilničko ponašanje, pošto se pojavio snimak na kom se vidi kako je podigao 14-godišnjeg učenika i izneo ga iz učionice.

Do incidenta je došlo u školi “Buddy Taylor Middle School” u gradu Palm Koust. Nastavnik Džefri Pafumi (47), kako se navodi u saopštenju lokalne policije, rekao je da je učenik bio neposlušan i odbio je da isključi muziku pošto mu je to rekao da uradi prosvetni radnik.

Pafumi, koji radi u tom okrugu još od 2005. godine, pokušao je da isključi muziku, ali ga je učenik udario po ruci, uključio je ponovo i nazvao ga “bednikom”, navodi ABC News.

Na video klipu, koji je snimio nepoznati učenik i predao ga policiji, vidi se Pafumi kako je zgrabio maloletnika dok je sedeo za stolom, digao ga iz stolice i izbacio ga iz učionice.

- Pokaži mi kako si opasan - rekao je maloletniku dok ga je iznosio.

- Nastavnik ga je izvukao iz učionice a onda ga je gurnuo ka hodniku – stoji u optužnici i navodi se da je Pafuni gurnuo učenika pošto nije želeo da ga maloletnik udari.

Dečak tvrdi da je tražio pomoć

Dečak je u izjavi za policiju rekao da je do incidenta došlo u utorak tokom pauze, istakavši da je puštao muziku na kompjuteru i da je tražio pomoć od nastavnika. Parfumi je isključio zvuk kompjutera maloletnika dva puta, a onda mu je učenik rekao: "Ostavi moje stvari, bedniče".

Učenik nije zadobio povrede prilikom incidenta, ali je otac tinejžera tražio da se podigne optužnica protiv nastavnika, iako smatra da njegov sin nije bio u pravu.

Lokalni šerif rekao je u izjavi za medije da je ovo "nesrećan slučaj" i dodao da je nastavnik morao da kontroliše svoj temperament čak i u momentu kada ga je učenik provocirao.

Parfumi je bio zadržan u stanici bez kaucije, ali je ubrzo pušten da se brani sa slobode, i stavljen je na odsustvo dok se ne reši ovaj slučaj.

(M. Lj.)