Saznajte koji napitak je u Srbiji popijen čak 7 miliona puta ove godine!

A. V.
Vreme čitanja: oko 1 min.
Foto: Promo/ ZA NIS/ Vojislav Trandafil

Kafa – omiljeni napitak mnogih, simbol pauze, uživanja i energije, a ljubitelji kafe u Srbiji su ove godine čak 7.000.000 puta rekli "da" jednom posebnom brendu! Reč je o Drive Cafe kafi, koja je zahvaljujući svom vrhunskom kvalitetu i jedinstvenom ukusu postala nezaobilazan deo svakodnevnih trenutaka uživanja. Ovaj izuzetan rezultat obeležila je kompanija NIS, koja sa ponosom stoji iza ovog velikog jubileja.

Kompanija NIS je ovim povodom nagradila srećnog dobitnika Drive Cafe vaučerom koji mu omogućava mesec dana besplatne kafe po izboru, kao i ekskluzivnim Drive Cafe setom proizvoda, a reč je o Sanji Ivanović iz Niša. Jubilarna sedmomilionita šoljica kafe prodata je na benzinskoj stanici "Fontana", koja je i bila domaćin dodele nagrada srećnom kupcu. Pored modernog enterijera i vrhunske usluge, ova benzinska stanica ponosi se najsavremenijim kafematima koji omogućavaju pripremu kafe prema ukusu svakog posetioca. Za potpuni doživljaj, ovde je dostupna i bogata ponuda peciva, kroasana i osvežavajućih deserata – savršen spoj za uživanje uz šoljicu kafe nezaboravnog ukusa!

Foto: Promo/ ZA NIS/ Vojislav Trandafil

Šta čini Drive Cafe kafu posebnom?

Drive Cafe kafa dolazi iz prestižne italijanske pržionice Casa del Caffè Vergnano, koja već od 1882. godine neguje tradiciju vrhunskog kvaliteta. Blend pažljivo biranih zrna arabike (80%) i robuste (20%) donosi bogatu aromu i izvanredan ukus. Dodatno, mogućnost pripreme sa biljnim mlekom ili kao hladna kafa zadovoljava i najspecifičnije ukuse potrošača.

Foto: Promo/ ZA NIS/ Vojislav Trandafil

Ovaj rekord je samo još jedan dokaz da Drive Cafe kafa nije samo napitak za vozače – ona je postala nezaobilazan deo svakodnevnice, bilo da je reč o pauzi tokom dugog puta ili predahu u toku radnog dana.

Drive Cafe kafa dostupna je na više od 300 NIS Petrol i Gazprom benzinskih stanica širom zemlje, a svojim kvalitetom i autentičnošću iz godine u godinu osvaja srca mnogobrojnih potrošača.

(Telegraf.rs/PR)