Neverovatno otkriće: Muškarci troše više od žena na jednu stvar koju niko ne bi očekivao

B. M.
Vreme čitanja: oko 2 min.
Foto-ilustracija: Shutterstock

Koliko puta ste čuli da su žene te koje troše više? Još odavno su se uvrežili stereotipi da su njihove korpe uvek krcate kozmetikom, raznim preparatima, sitnicama koje u muškim očima deluju sasvim nepotrebno. Međutim, najnovija istraživanja otkrivaju nešto sasvim suprotno – i to bi moglo da vas iznenadi! Ispostavlja se da su muškarci veliki potrošači jednog proizvoda koji gotovo svi uzimamo zdravo za gotovo, i verovali ili ne, troše ga mnogo više od žena. A sada, kada otkrijemo o čemu je reč, možda ćete i vi sami početi da razmišljate o tome kako i koliko koristite ovaj proizvod.

Ali pre nego što dođemo do toga šta je to čime se muškarci razbacuju, hajde da se osvrnemo na one male, svakodnevne „luksuze“ koje žene uglavnom nose u torbama ili gomilaju po kupatilima. Sapuni, mirisi, maske za lice, kreme – sve su to proizvodi koje dame pažljivo biraju i troše na njih. Ali, da li ste znali da postoji taj jedan proizvod koji svi koristimo, a kojeg muškarci ne samo da troše više, već i ne mogu da zamisle dan bez njega?

Odgovor? Tačno, reč je o toalet papiru!

I sad kad ste se možda nasmejali, pomislili: "Pa dobro, i šta tu ima toliko skandalozno?" Razmislite samo koliko ste puta čuli žalopojke zbog "potrošnje u kupatilu" i ko je "krivac" za prazan toalet papir u kući? Iako možda deluje kao da se brzo troši zbog žena, statistike pokazuju da su zapravo muškarci ti koji ga više koriste. I to ne samo u kupatilu, već i za brisanje, čišćenje, čak i osvežavanje u automobilu!

I kako se onda sa ovakvim trendovima nositi? Na sreću, postoji rešenje za sve ove (ne)očekivane potrošače. Brend Perfex je smislio inovativno pakovanje od čak 48 rolni – da, dobro ste pročitali! Nema više iznenadnog trčanja u prodavnicu i nepotrebnih stresova. Uz kvalitet Perfexa i ovu količinu, svaki član porodice može da troši kako želi, bilo da su „osveživači“ automobila, majstori za čišćenje ili jednostavno ljubitelji komfora.

(Telegraf.rs/PR)