Turističkoj organizaciji Srbije Zlatna nagrada "Marko Polo" za izuzetan uspeh na tržištu Kine
Turistička organizacija Srbije (TOS) dobitnik je prestižne Zlatne nagrade “Marko Polo” koju četvrtu godinu zaredom dodeljuje Centar za koordinaciju turizma između Kine i zemalja centralne i istočne Evrope (CEEC). Nagrada TOS-u, za izuzetan uspeh na kineskom tržištu, uručena je na svečanosti u Budimpešti, povodom obeležavanja 75 godina diplomatskih odnosa između Mađarske i NR Kine.
Levente Mađar, zamenik ministra spoljnih poslova i trgovine Mađarske, uručio je nagradu TOS-u, prepoznajući uspešne aktivnosti naše nacionalne turističke organizacije usmerene ka kineskom tržištu.
Marija Labović, direktorka TOS-a, istakla je da je ova prestižna nagrada izuzetna čast i još jedan od dokaza da nacionalna turistička organizacija, i svi koji kontinuirano rade na promociji zemlje, to čine na pravi način, što pokazuju i sve bolji rezultati i rekordi koje postižemo.
-Zlatnom nagradom “Marko Polo” prepoznat je naš veliki trud da od Srbije napravimo sve atraktivniju i poželjniju turističku destinaciju. U tome i uspevamo, a to pokazuju i sve veći broj noćenja, kao i devizni priliv od turizma koji je u prvih osam meseci ove godine dostigao 1,9 milijardi evra- podsetila je Labović.
Nagrada “Marko Polo”, inače, nagrađuje turističke inicijative koje doprinose popularizaciji turističkih proizvoda zemalja Centralne i Istočne Evrope na kineskom tržištu.
Zahvaljujući ovoj prestižnoj nagradi, TOS će biti predstavljen u tri članka u Travel Daily China, medijskoj platformi koja pruža najvažnije informacije o industriji putovanja i turizma u Kini i Aziji.
CEEC je inicijativa kineskog ministarstva spoljnih poslova za unapređenje poslovnih i investicionih odnosa između Kine i 14 zemalja Centralne i Istočne Evrope. Osim Srbije, zemlje članice su i Albanija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Hrvatska, Češka, Grčka, Mađarska, Crna Gora, Severna Makedonija, Poljska, Rumunija, Slovačka i Slovenija.
(Telegraf.rs)