Omiljeni srpski proizvod nestao sa polica, evo šta je posledica!

A. V.
Vreme čitanja: oko 1 min.
Foto: Shutterstock

Tokom pandemije koronavirusa, svet je bio svedok zanimljivih psiholoških reakcija potrošača, među kojima je najistaknutija bila panična kupovina toalet papira. Studija švajcarskih i nemačkih naučnika otkrila je da su ljudi sa izraženijom anksioznošću bili skloniji gomilanju, želeći da se osećaju sigurnije u neizvesnim vremenima.

Ova pojava, slična onome što sada doživljavamo u Srbiji sa nestašicom omiljenog keksa, osvetljava ključne obrasce ljudskog ponašanja.

Kao što je toalet papir postao simbol sigurnosti tokom pandemije, sada omiljeni keks izaziva sličnu reakciju među potrošačima. Kada je nešto omiljeno ili svakodnevno neophodno iznenada nedostupno, kupci instinktivno osećaju potrebu da ga zgrabe u većim količinama. Ovaj fenomen odražava želju da se zadrži osećaj kontrole nad svakodnevnim životom, čak i kada spoljašnji faktori izazivaju nesigurnost.

Proizvodi poput toalet papira Perfex, koji su uvek prisutni u svakodnevnom životu, postali su sinonim za stabilnost u trenucima kada nam je ona najpotrebnija. Perfex je godinama gradio poverenje svojih korisnika, zahvaljujući visokom kvalitetu i posvećenosti očuvanju životne sredine, pa nije iznenađujuće da je tokom pandemije upravo ovaj brend postao simbol sigurnosti za mnoge domaćinstva.

Na sličan način, omiljeni keks koji iznenada nestane sa polica, pokreće isti osećaj kod potrošača – želju da se obezbede i da zadrže osećaj sigurnosti u nepredvidivim situacijama. Ali baš kao što je Perfex brzo reagovao i obezbedio stabilne zalihe u izazovnim trenucima, i proizvođači vašeg omiljenog keksa rade na tome da ga ponovo učine dostupnim svima.

Zato, ostanite strpljivi i sigurni – omiljeni keks će se uskoro vratiti!

(Telegraf.rs/PR)