Apatinska pivara obeležila Svetski dan odgovorne konzumacije piva

A. V.
Vreme čitanja: oko 2 min.
Foto: Promo/ Miroslav Pejanović

U okviru kampanje "Kad pijem ne vozim", koja ove godine obeležava 18 godina postojanja, Apatinska pivara donirala je 20 alkometara najnovije generacije Upravi saobraćajne policije. Na ovaj način obeležen je i Međunarodni dan odgovorne konzumacije piva, a glavni cilj kampanje je promovisanje odgovornog ponašanja u saobraćaju, u čemu im podršku godinama unazad pružaju Ministarstvo unutrašnjih poslova i Agencija za bezbednost saobraćaja.

Tokom svih ovih godina u okviru programa promocije odgovorne konzumacije alkohola Apatinska pivara donirala je skoro 200 alkometara najsavremenije generacije Upravi saobraćajne policije.

Predstavnici Ministarstva unutrašnjih poslova zahvalili su se Apatinskoj pivari koja je od samog početka prepoznala značaj odgovorne konzumacije alkohola i svojim donacijama dala direktan doprinos efikasnijem radu saobraćajne policije, što pokazuje ne samo društvenu odgovornost ove kompanije, već i posvećenost zajedničkom cilju, a to je unapređenje bezbednosti saobraćaja na našim putevima.

Foto: Promo/ Miroslav Pejanović

-Zadovoljstvo mi je što sam danas ovde u Apatinu, gde obeležavamo nastavak izuzetne saradnje Ministarstva unutrašnjih poslova i Apatinske pivare. Ove godine po osamnaesti put realizujemo zajedničku kampanju "Kad pijem ne vozim", što je čini kampanjom sa najvećom tradicijom u kojoj Uprava saobraćajne policije učestvuje. Iskoristiću priliku da ispred Ministarstva unutrašnjih poslova apelujem na sve učesnike u saobraćaju da budu odgovorni, da poštuju propise i time daju svoj doprinos kako bi stanje bezbednosti saobraćaja na našim putevima bilo što povoljnije - izjavio je ovom prilikom Bojan Radovanović, zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije.

Pored donacije alkometara, prsluka, usnika MUP-u, Apatinska pivara putem raznih aktivacija aktivno radi na podizanju svesti potrošača i svih učesnika u saobraćaju o odgovornoj konzumaciji alkohola. Tokom leta, kampanja je tradicionalno bila deo nekoliko manifestacija - Beogradskog festivala piva, Dana piva u Zrenjaninu, Drinske regate, kako bi se mladima prenela poruka o važnosti odgovornog ponašanja u saobraćaju.

Foto: Promo/ Miroslav Pejanović

-Naša kampanja KAD PIJEM NE VOZIM ove godine obeležava 18 godina postojanja, koliko traje i naša saradnja sa Upravom saobraćajne policije. Ovo je za nas važna godišnjica i drago nam je da smo i ovom prilikom uručili 20 alkometara najsavremenije generacije. Svakodnevno smo posvećeni inicijativi za odgovornu konzumaciju alkohola i nadam se da ćemo na ovaj način zajedničkim snagama nastaviti da doprinosimo većoj bezbednosti u saobraćaju - istakao je Igor Vukašinović, generalni direktor Apatinske pivare.

Pored toga što se danas obeležava Svetski dan odgovorne konzumacije piva, širom Evrope takođe počinje i projekat ROADPOL dani bezbednosti koji ima za cilj unapređenje bezbednosti saobraćaja na evropskim putevima. Uprava saobraćajne policije će u sklopu ovog projekta tokom ove nedelje realizovati niz preventivnih aktivnosti, ali pored toga sprovodiće i mere pojačane kontrole saobraćaja sa akcentom na otkrivanje i sankcionisanje prekršaja kojima se najviše ugrožava bezbednost saobraćaja.

(Telegraf.rs/PR)