Kompanija dm nastavlja sa podrškom zajednici: Donacije od preko 2 miliona socijalno ugroženim porodicama

A. V.
Vreme čitanja: oko 2 min.

Kompanija dm drogerie markt realizovala je donacije u vidu neophodne robe ustanovama i organizacijama kojima je pomoć najpotrebnija, čime nastavlja svoju dugogodišnju posvećenost i podršku socijalno ugroženim kategorijama

Foto: Promo/ Shutterstock/dm drogerie

Vođeni mišlju da je kvalitetno odrastanje dece jedan od koraka ka boljoj budućnosti za sve nas, dm kroz različite vidove pomoći kontinuirano podržava i kategoriju socijalno ugroženih porodica i dece.

Ovoga puta, dm je robnu donaciju u iznosu od gotovo 800 hiljada dinara uputio Institutu za majku i dete, dok je za udruženje Anđeli severa, koje pomaže socijalno ugroženim porodicama, kao i osobama sa invaliditetom i smetnjama u razvoju, u februaru i julu izdvojio dve donacije ukupne vrednosti od 517 hiljada dinara. Crvenom krstu Srbije, sa kojim dm ostvaruje saradnju dugi niz godina, donirana je hrana za bebe dm babylove robne marke, u vrednosti većoj od 840 hiljada dinara. Inače, babylove dm robna marka, sa svojim širokim asortimanom proizvoda u potpunosti je prilagođena potrebama trudnica, mališana koji su tek pristigli na svet i njihovih roditelja, bilo da su u pitanju proizvodi za negu ili ishrana.

Kao vodeći drogerijski lanac koji ove godine obeležava 20 godina poslovanja u Srbiji, dm se fokusira na brigu o najmlađima i njihovim roditeljima, zbog čega među mnogima od njih važi za omiljeno mesto kupovine.

-Društveni angažman oduvek je zauzimao visoko mesto na lestvici dm vrednosti. Kompanija dm se konstantno trudi da zajednici uzvrati na dugogodišnjem poverenju tako što pokrećemo brojne humanitarne akcije i društveno odgovorne projekte kroz koje doprinosimo konkretnim promenama. Svakodnevno nas pokreću osmesi svih ljudi kojima pomažemo, kao i svih roditelja kojima je izbor upravo naš asortiman - izjavila je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.

Veliki broj društveno odgovornih aktivnosti, kao što su donacije povodom otvaranja novih i preuređivanja postojećih dm drogerija ili donacija Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije u okviru kampanje Giving Friday, projekat Zasadi drvo i drugi, učvrstili su poziciju dm-a kao jedne od najangažovanijih kompanija u zemlji.

Kompanija dm drogerie markt, pionir brojnih humanitarnih inicijativa, ostaje dosledna cilju da svakodnevno doprinosi zajednici, trudeći se da služi kao primer stabilnog poslovanja i društveno odgovornog delovanja.

(Telegraf.rs/PR)