Stao i BMW: Nikad više Srba sa pokvarenim vozilima u Grčkoj, ljudi se masovno oglašavaju, da li je ovo razlog?

M. L.
Vreme čitanja: oko 2 min.

Nakon što je na jednoj od grupa pisala Srpkinja iz Grčke sa žalbom da njihov BMW neće da upali, oglasilo se mnogo ljudi

Foto: Shutterstock

Ovog leta nema dana da se neko od Srba u Grčkoj nije oglasio u čuvenim Fesjbuk grupama i potražio pomoć zbog kvara na automobilu. Poslednji takav slučaj dogodio se upravo danas, kada se očajna Srpkinja javila jer njihov BMW više neće da upali.

Neki su se zapitali šta se dešava, jer su i sami primetili da kvarova na vozilima nikad nije bilo više nego ovog leta. A jedan komentar, u kome čovek tvrdi da je zapravo sve u (ne)kulturi održavanja automobila, izazvao je najveću polemiku.

"Svima se desiti može da se auto pokvari, daleko od toga, međutim svaki drugi post u grupi je na temu "auto mi se pokvario u Grčkoj". Očigledno da je kultura odnosno nekultura održavanja vozila na visokom nivou. Ne može se krševima ići na dalek' put i nakon što se nešto desi i automehaničar vas "odere" u Grčkoj kriviti Grke sa parolom "u nevolji treba da nas pomognu". Ne treba da vas pomažu, nego da vas oderu da bi vas naučili pameti - oštro je poručio.

Međutim, mnogi su ga demantovali potom, navodeći da se čak više kvari noviji automobili, a ne stari "krševi".

- I nov auto može da se pokvari, konstatacija ti nije na mestu. Nikada ne znaš šta može da se desi, zato uplatiš pomoć na putu - poručio je drugi, podsećajući da je osiguranje zapravo najsigurnija opcija kada se kreće na duži put.

Neko je podsetio i da ne zaboravimo na uticaj paklenih vrućina ovog leta:

- Najveći problem je što ljudi čekaju na granici po 8 sati na plus 40 stepeni. Ima puno postova o pokvarenim autima jer ove godine kao nikad pre ima puno turista, zato se i čeka po 8h). 100% sam siguran da su se vozila palila odmah posle granice zbog Dpf filtera, jer stajati u mestu 8h je mnogo - dodao je on.

Ove grupe pokazale su se i kao veoma korisne, jer osim saveta, ubrzo je u komentarima stizalo i pregršt brojeva dobrih servisera koji su blizu mesta odakle se očajna žena javila. Tako je i ona vrlo brzo javila svima da je problem rešen.

(Telegraf.rs)