I ove godine kampanja ''Kaznene karte'' pod sloganom "Ili vozim, ili pijem"
Terenske aktivacije kampanje startovale su u subotu, 20. aprila, u beogradskim ugostiteljskim objektima, među kojima je bila i Skadarlija
Agencija za bezbednost saobraćaja Republike Srbije (ABS) saopštila je da u cilju podizanja svesti o važnosti bezbedne vožnje i štetnog uticaja alkohola na psihomotorne sposobosti vozača, u saradnji sa različitim lokalnim samoupravama, i ove godine sprovodi kampanju „Kaznene karte“ pod sloganom "Ili vozim, ili pijem".
Gostima ugostiteljskih objekata će biti omogućeno da se kroz merenje njihove trenutne alkoholisanosti, pomoću alkometra, informišu o mogućim posledicama, kao i kaznama predviđenim za vožnju u alkoholisanom stanju.
Pored mogućnosti merenja alkohola u krvi, oni koji nisu konzumirali alkohol imaće priliku da isprobaju takozvane „Pijane naočare“ i na taj način se uvere u viđenje okoline i mogućnost pravovremenog reagovanja “pijanog vozača”.
Svaki učesnik akcije dobiće neki od poklona, sa porukom kampanje.
Terenske aktivacije kampanje startovale su u subotu, 20. aprila, u beogradskim ugostiteljskim objektima, među kojima je bila i Skadarlija, navodi se u saopštenju ABS.
(Telegraf.rs/Tanjug)