Igor Jurić otkrio na koga je sada usmerena istraga o nestanku devojčice: U "Pronađi me" treba uvezati region
Jurić je rekao da je potrebno uvezivanje regiona u sistem "Pronađi me", kako bi on bio upotpunjen i kako bi sve zemlje reagovale odmah po nestanku deteta
Osnivač Fondacije "Pronađi me" Igor Jurić rekao je da će slučaj nestale devojčice Danke Ilić u Banjskom Polju kod Bora promeniti istoriju potrage za nestalom decom jer je prvi put u Srbiji pokrenut sistem "Pronađi me", izrazivši nadu da će djevojčica biti pronađena. Jurić je rekao da je potrebno uvezivanje regiona u sistem "Pronađi me", kako bi on bio upotpunjen i kako bi sve zemlje reagovale odmah po nestanku deteta.
- Kada neko dete nestane u Srbiji, a vi u Republici Srpskoj ne reagujete odmah kao mi i obrnuto, nećemo imati dovoljno uspeha. Zato sam insistirao na uvezivanju čitavog regiona. Prvo uvezivanje biće između Srbije i Republike Srpske, odnosno BiH - rekao je on u Jutarnjem programu na RTRS -u , prenosi Glas Srpske.
Jurić je rekao da nema novih saznanja o nestaloj djevojčici, ali da MUP Srbije intenzivno radi na operativnom polju i da je istraga u ovoj fazi usmerena na bližu familiju i prijatelje.
On je podsetio da za devojčicom traga više od 600 pripadnika MUP-a.
Podsećamo, dvogodišnja Danka Ilić u utorak je nestala u Banjskom polju kod Bora. Pripadnici MUP-a, tokom potrage koja je ušla u šesti dan, pretražuju deo Brestovačke reke.
Danka je u trenutku nestanka na sebi imala ljubičaste pantalone, maslinasto zelenu jaknu i kosu vezanu u rep.
Devojčica ima smeđu kosu, braon oči i visoka je oko 85 centimetara.
Zbog njenog nestanka u Srbiji je prvi put aktiviran sistem "Pronađi me", namenjen za hitno obaveštavanje javnosti u slučaju nestanka maloletnog lica.
Cilj je da se omogući brza distribucija informacija svim građanima preko entiteta nadležnih za informisanje javnosti, kada policija proceni da bi objavljivanje ove informacije u javnosti doprinelo pronalasku deteta.
Hitno obaveštavanje podrazumeva slanje poruke o nestanku maloletnog lica sa svim relevantnim informacijama i to prekidom TV i radio programa, slanjem SMS-a svim građanima preko njihovih mobilnih operatora, prikazima na ekranima na auto-putu, aerodromima, železničkim i autobuskim stanicama.
(Telegraf.rs)