Čitajte Forbes Srbija!

Vreme čitanja: oko 2 min.

Najnovije informacije o poslovanju, inovacijama i preduzetništvu, kako u zemlji i regionu, tako i širom sveta od danas možete čitati na portalu Forbes Srbija

Foto: Promo

Sa više od 105 godina istorije, Forbes je globalni lider kada su u pitanju poslovne i ekonomske vesti a od sada je dostupan i na srpskom jeziku. Digitalno izdanje Forbesa u Srbiji će pokrivati širok spektar tema, uključujući poslovne vesti, analize tržišta, intervjue sa liderima industrije, preduzetnicima i stručnjacima. Čitaocima će predstavljati i globano popularne Forbsove liste.

Forbes je renomirani medijski brend čija je misija da podstakne sistemske promene u poslovanju, kulturi i društvu kroz priče uspešnih pojedinaca, preduzetnika i inovatora. To je brend koji inspiriše, edukuje i podstiče na akciju.

Foto: Promo/ Forbes

-Uzbuđeni smo što je naš partner United Media pokrenuo Forbes izdanja u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini - rekao je Peter Hung, predsednik Forbesa za licencirana izdanja.

-Pokretanje ovih novih globalnih izdanja u Adriatik regionu pokazuje Forbsovu nepokolebljivu posvećenost zagovaranju globalnog preduzetništva i unapređenju našeg prisustva širom Evrope.

-Izuzetno smo ponosni na ovo partnerstvo sa Forbesom i uzbuđeni zbog pokretanja pet novih digitalnih izdanja. U poslovnom svetu, dostupnost relevantnih, tačnih informacija i analiza su od presudnog značaja za donošenje dobrih poslovnih odluka. Forbes je brend sa dugom istorijom, brend koji je sinonim za pouzdanost, vrednost, ali i prestiž, i brend koji inspiriše. Zato nam je jako drago što smo u prilici da publici u regionu predstavimo nove sajtove koji će im doneti ekskluzivne uvide i informacije o lokalnim i globalnim poslovnim prilikama - istakla je Aleksandra Subotić, izvršna direktorka kompanije United Media.

Foto: Promo/ Nebojsa Babić

Pridužite se i Forbes zajednici u Srbiji. Sa novim digitalnim izdanjemima biznis i uspeh su na dohvat ruke.

Forbes Srbija mozete pratiti i na društvenim mrežama: Facebook, Instagram i X.

Kroz partnerstvo sa Forbesom, kompanija United Media, koja posluje u okviru United Grupe, učvršćuje poziciju medijskog lidera u jugoistočnoj Evropi. Kompanija u svom portfoliu ima više od 120 medija: 60 televizija, 40 portala kao i radio stanice i štampana izdanja. Posluje u osam zemalja i zapošljava 4.200 ljudi.

(Telegraf.rs/PR)