Šta se krije iza transparenta "Tražim muža": Milena ga čvrsto držala dok je u venčanici šetala Knezom

Vreme čitanja: oko 2 min.

Njene fotografije zapalile su društvene mreže

Foto: Ustupljene fotografije/Privatna arhiva

Za samo nekoliko minuta Milena Tunguz postala je viralna na mrežama nakon što se u Knez Mihailovoj ulici pojavila u venčanici sa transparentom "tražim muža". Njene fotografije zapalile su društvene mreže, a Milena za Telegraf.rs otkriva kako je došla na ideju da se u ovim izdanju pojavi na ulici usred Beograda.

- Osim modelinga, moje iskustvo obuhvata i glumu u Indoneziji, gde sam imala priliku da igram glavne uloge. Trenutno živim u Beogradu već godinu dana i aktivno se bavim digitalnim marketingom. Iako mi je modeling i dalje važan, digitalni marketing mi je postao prioritet - počinje priču za Telegraf.rs.

Kreativnu ideju, priznaje, videla je na Instagramu.

- Uz sve to, uvek imam kreativne ideje koje sada, konačno, mogu pretvoriti u stvarnost uz podršku divnih ljudi koji me inspirišu. Nedavno sam na Instagramu videla sličan inspirativan video ruske koleginice koja je nosila transparent s porukom. Odlučila sam iskoristiti tu ideju. Ispostavilo se da je to bio pun pogodak - objašnjava nam Milena.

Komentari su bili, na njeno zadovoljstvo, veoma pozitivni od strane sugrađana koji su je sreli. Tokom snimanja videa dogodile su se mnoge zanimljive situacije, ali moj omiljeni trenutak dolazi od starijeg gospodina koji je iznenada rekao:

"Tebi treba anđeo, a ne muž" - priseća se. Potpuno neočekivano, njen video postao je viralan.

- Nisam očekivala da će video postati viralan i privući toliko pažnje. Čak sam pozvana da gostujem u jednoj emisiji, a mnogi portali pišu o tome. Presretna sam što je 90% ljudi reagiralo pozitivno i što smo uspeli nasmejati mnoge prolaznike i popraviti im dan - kaže nam.

Kako kaže, ne planira da stane sa humorističkim nastupima.

- Nakon ovoga, planiram nastaviti istim tempom, jer sam tog dana u Knezu dobila ogromnu dozu pozitivne energije. Ne planiram prestati s humorističnim sadržajem, iako su ga neki shvatili bukvalno. To ćemo pripisati njihovom nedostatku razumijevanja kako kreirati sadržaj za društvene mreže. Sve je u redu, najvažnije je da smo probili led - zaključuje Milena za naš portal.

(Telegraf.rs)