Na udaru "Lucifera" i vozila: Putevi u Srbiji u dimu zbog požara, ovo prvo strada na automobilu
I tokom prethodnih dana takođe je zabeleženo više slučajeva gorenja automobila i to zbog velikih vrućina.
Danas i sutra u Srbiji biće zabeleženi najtopliji dani ovog leta, iako su ih neki jedva dočekali da uživaju, postoje i opasnosti koje vrebaju usled visokih temperatura.
Visoke temperature mogu da izazovu probleme, ne samo ljudima i životinjama, već i elektornici. Zato su u toku letnjih meseci sve češće slike zapaljenih automobila.
Na Instagram stranici 192.rs za samo današnji dan objavljena je nekolicina videa u kojima vatra guta automobile kod naplatne rampe Vrčin, u Novom Sadu i u Sremskim Karlovcima.
I tokom prethodnih dana takođe je zabeleženo više slučajeva gorenja automobila i to zbog velikih vrućina.
Šta prvo strada na automobilu kada je vrućina?
Na asfaltu koji "gori" prve na tapetu su gume, pogotovu one stare, koje se usled ovakvog vremena doslovno raspadnu. Ovakvi slučajevi posebno su učestali prilikom odlaska na godišnje odmore i duga putovanja.
Nezaobilazni deo automobila koji je takođe na udaru letnjih temperatura je akumulator. Oni nemaju hlađenje, a uz visoke temperature i oni sami se dodatno greju, a uz učestalije korišćenje klime alternator može biti opterećen do tog nivoa da prestane da puni akumulator.
Pažnja! Motor će se najpre pregrejati dok auto stoji u gužvi i radi na "leru"
Kao što čovek u toku leta može da dehidrira i kolabira, isto je sa motorima i rashladnom tećnošću. Ona je ključna za njegovo hlađenje. Rashladna tečnost motora ključna je za njegovo hlađenje, a motor bez "vode" može, baš poput čoveka, doslovno umreti na visokim temperaturama.
Posebno treba napomenuti da će se motor najpre pregrejati dok auto stoji u gužvi i radi na "leru" uz visoku temperaturu, nego prilikom neke duge vožnje.
Obratite pažnju i da vam rashladna tečnost ne curi iz automobila, jer i to može biti "pogubno" po automobil.
(Telegraf.rs)