Čistija vodena bogatstva naše zemlje zahvaljujući Henkelovom projektu "Volim reku, a ti?"
Da li ste znali da društveno odgovorne kompanije realizuju brojne projekte koji za cilj imaju očuvanje lokalne zajednice u kojoj posluju?
Jedan od takvih projekata je i "Volim reku, a ti?" koji kompanija Henkel Srbija realizuje u saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije (SOPAS). Cilj ovog projekta je očuvanje vodenih površina, a samim tim i naše planete – jedinog doma koji imamo. Jer, upravo to i jeste vizija koju dele svi zaposleni u Henkelu, ali i njihovi partneri na ovom projektu – čistija životna sredina za sve nas i očuvanje prirode za buduće generacije.
Projekat "Volim reku, a ti?" naišao je na brojne pozitivne komentare, a ove godine realizuje se njegova četvrta sezona tokom koje će biti uklonjen otpad sa šest lokacija. U okviru četvrte sezone biće očišćena jezera u okolini Bele Crkve, Pirota, Kruševca, Bajine Bašte, kao i Ada Ciganlija u Beogradu, dok je jezero Vrutci kod Užica već očišćeno i iz njega je izvučeno oko 100 kg otpada. U protekle tri sezone izvučeno je više od šest tona otpada iz vodenih površina sa različitih lokacija širom Srbije.
Kako se akcije čišćenja naših vodenih dragulja nižu jedna za drugom, tako će predstojećeg vikenda, u subotu, 17. juna biti realizovana još jedna, a tom prilikom biće očišćeno Gradsko jezero u Beloj Crkvi. Pomenuto jezero uključeno je u projekat od samog početka, te se može reći da je ova akcija sada već tradicionalna, ali i da ima veliki značaj, posebno za lokalno stanovništvo. Taj značaj ogleda se pre svega u tome što Gradsko jezero, najveće od ukupno sedam Belocrkvanskih jezera, predstavlja pravu turističku oazu u kojoj lokalno stanovništvo pronalazi rashlađenje tokom letnjih meseci. Turistički uređeno, a od predstojećeg vikenda još čistije ne sumnjivo će pružiti zadovoljstvo brojnim posetiocima.
Projekat "Volim reku, a ti?" sprovodi Henkelov poslovni sektor Consumer Brands u sklopu kampanje "Promena počinje od nas".
(Telegraf.rs/PR)