Čistija vodena bogatstva naše zemlje zahvaljujući Henkelovom projektu "Volim reku, a ti?"

Vreme čitanja: oko 1 min.

Da li ste znali da društveno odgovorne kompanije realizuju brojne projekte koji za cilj imaju očuvanje lokalne zajednice u kojoj posluju?

Foto: Promo/ Draga Dragan Petrović

Jedan od takvih projekata je i "Volim reku, a ti?" koji kompanija Henkel Srbija realizuje u saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije (SOPAS). Cilj ovog projekta je očuvanje vodenih površina, a samim tim i naše planete – jedinog doma koji imamo. Jer, upravo to i jeste vizija koju dele svi zaposleni u Henkelu, ali i njihovi partneri na ovom projektu – čistija životna sredina za sve nas i očuvanje prirode za buduće generacije.

Projekat "Volim reku, a ti?" naišao je na brojne pozitivne komentare, a ove godine realizuje se njegova četvrta sezona tokom koje će biti uklonjen otpad sa šest lokacija. U okviru četvrte sezone biće očišćena jezera u okolini Bele Crkve, Pirota, Kruševca, Bajine Bašte, kao i Ada Ciganlija u Beogradu, dok je jezero Vrutci kod Užica već očišćeno i iz njega je izvučeno oko 100 kg otpada. U protekle tri sezone izvučeno je više od šest tona otpada iz vodenih površina sa različitih lokacija širom Srbije.

Foto: Promo/ Draga Dragan Petrović

Kako se akcije čišćenja naših vodenih dragulja nižu jedna za drugom, tako će predstojećeg vikenda, u subotu, 17. juna biti realizovana još jedna, a tom prilikom biće očišćeno Gradsko jezero u Beloj Crkvi. Pomenuto jezero uključeno je u projekat od samog početka, te se može reći da je ova akcija sada već tradicionalna, ali i da ima veliki značaj, posebno za lokalno stanovništvo. Taj značaj ogleda se pre svega u tome što Gradsko jezero, najveće od ukupno sedam Belocrkvanskih jezera, predstavlja pravu turističku oazu u kojoj lokalno stanovništvo pronalazi rashlađenje tokom letnjih meseci. Turistički uređeno, a od predstojećeg vikenda još čistije ne sumnjivo će pružiti zadovoljstvo brojnim posetiocima.

Foto: Promo/ Draga Dragan Petrović

Projekat "Volim reku, a ti?" sprovodi Henkelov poslovni sektor Consumer Brands u sklopu kampanje "Promena počinje od nas".

(Telegraf.rs/PR)