Kompanija LG pokreće kampanju Lep Gest

Vreme čitanja: oko 3 min.

U pet gradova u Srbiji, građani će imati mogućnost da poprave LG uređaje kojima je istekla garancija, ukoliko je popravka na uređaju moguća, podele svoje lepe gestove na društvenim mrežama, dok će kompanija sigurnim kućama u datim gradovima donirati uređaje

Foto: Logo

Kompanija LG Electronics pokreće veliku kampanju Lep Gest u nekoliko gradova u Srbiji, od 23. maja do 14. juna, sa ciljem da unapredi korisničko iskustvo, ali i da promoviše ono što je svima nama uvek neophodno - zajedništvo i humanost!

Tokom trajanja kampanje, vlasnici onih LG uređaja koji ne rade optimalno (TV/AV uređaji, mašine za pranje i sušenje veša, frižideri) moći će da provere stanje aparata sa našim stručnim timom. Pored toga, u okviru kampanje Lep Gest, građani će moći da podele primere svojih lepih gestova na društvenim mrežama, dok će kompanija LG donirati kućne aparate sigurnim kućama u tim gradovima!

Naime, LG karavan lepih gestova posetiće pet gradova u SrbijiVranje (23. i 24. maja), Niš (25. i 26. maja), Sremsku Mitrovicu (30. i 31. maja), Sombor (6. i 7. juna) i Zrenjanin (13. i 14. juna). Svi zainteresovani građani koji žele da provere ispravnost svojih uređaja, treba da se jave na telefon korisničke službe 011/36 30 500, provere da li ispunjavaju uslove i zakažu termin za pregled svojih TV i AV aparata, bele tehnike ili monitora. Ovo se odnosi na one LG uređaje kupljene nakon 01. Januara 2018 kojima je istekla redovna garancija, kao i na uređaje koji su u garanciji, i nemaju bilo kakvo fizičko oštećenje. Ukoliko se ustanovi da je uređaj moguće popraviti, isti će biti popravljen potpuno besplatno.

-Filozofija naše kompanije je zasnovana na ljudima, inovacijama i težnji da olakšamo i ulepšamo život. To podrazumeva da našim korisnicima, uz najbolje proizvode, pružamo i najbolje korisničko iskustvo, bilo kada, bilo gde. Potrošači u Srbiji su pokazali neverovatan entuzijazam prema LG proizvodima, pa želimo da im uzvratimo poverenje jednim lepim gestom. Kompanija LG stalno osluškuje potrebe svojih korisnika - rekao je Radovan Jovanović, Servis Menadžer kompanije LG.

Osim unapređenja korisničkog iskustva, cilj ove kampanje je da promoviše zajedništvo i humanost, ali i da motiviše ljude da i oni učine neki lep gest. Tokom trajanja kampanje, korišćenjem #LGLEPGEST, korisnici društvenih mreža biće u prilici da podele primere svojih lepih gestova i tako nastave niz dobrih dela, a najbolji među njima će dobiti specijalne nagrade.

Pored navedenih aktivnosti, kompanija LG će dodatno donirati kućne aparate sigurnim kućama u svakom od gradova koje budu posetili. Kompanija LG želi da podrži rad ovih institucija i njihove hrabre štićenice, kao i da ukaže na potrebu veće solidarnosti sa onima koji su najugroženiji u našem društvu.

-Humanost i tehnologija su glavni temelji kompanije LG, a sadašnji i budući korisnici naša najveća inspiracija. Zato smo odlučili započnemo novu tradiciju, uzvratimo ukazano poverenje i u praksi pokažemo kako se dobro uvek dobrim vraća. Svako od nas može da učini neki lep gest i svojim primerom podstakne i druge. Nema malih i velikih dobročinstava, sva dobra dela su jednako važna, jer menjaju svet na bolje. Zato želimo da lep gest postane čest i da će ovaj naš učiniti dane naših korisnika što boljim - rekao je Branislav Jordanov, Marketing Menadžer kompanije LG Srbija.

Sigurnim kućama u ovih pet gradova kompanija LG Electronics doniraće kućne uređaje i tehniku koja im je potrebna - klime, televizore, kao i mašine za pranje i sušenje veša.

Za više informacija o uslovima i pravilima učešća u kampanji, posetite LG sajt.

(Telegraf.rs/PR)