U sklopu kampanje "Budi TU. Budi CE." Cedevita je donirala 33.000 evra za borbu protiv raka dojke

Cedevita je u oktobru pokrenula regionalnu kampanju "Budi TU. Budi CE." i podržala rad udruženja Evropa Dona Hrvatska, Slovenija i Srbija te "Think Pink – Zajedno smo jedno" u BiH

Foto: Promo/ Cedevita

Cedevita je u oktobru, mesecu borbe protiv raka dojke, na tržište lansirala novi ukus Pink grejp u simboličnom ružičastom pakovanju i pokrenula kampanju "Budi TU. Budi CE." u saradnji s krovnim regionalnim udruženjima za borbu protiv raka dojke: Evropa Dona Hrvatska, Slovenija i Srbija te "Think Pink – Zajedno smo jedno" BiH.

Kampanja je obuhvatila niz edukativnih aktivnosti usmerenih prema psihološkoj podršci obolelima od raka dojke, ali i njihovim bližnjima koji se takođe suočavaju s mnogobrojnim nedoumicama, brigama i pitanjima u nastojanju da budu najbolja moguća podrška svojim obolelima. "Budi TU. Budi CE." je nastavak dobro poznate Cedevita platforme "Budi DOBRO. Budi CE." kojoj je cilj da podstakne ljude svih generacija na brigu o sopstvenom mentalnom zdravlju i da skrene pažnju koliko je važno u svim životnim okolnostima zadržati optimizam.

Foto: Promo/ Cedevita

Mentalno zdravlje obolelih je važan faktor za ozdravljenje

Novi ukus Pink grejp je dostupan na tržištu čitavog regiona, zato je Cedevita svojom društveno odgovornom kampanjom zahvatila četiri zemlje i obezbedila vredne donacije udruženjima Evropa Dona iz Hrvatske, Srbije i Slovenije te udruženju "Think Pink – Zajedno smo jedno" iz Bosne i Hercegovine, ukupne vrednosti 33.000 evra. Ovim udruženjima je cilj da raznovrsnim humanitarnim i edukativnim aktivnostima promovišu važnost rane prevencije i da pružaju informacije i psihološku podršku obolelima tokom celog procesa lečenja.

-Srećni smo zbog prilike da učestvujemo u kampanji 'Budi TU. Budi CE.' i zahvalni Cedeviti na donaciji od 10.000 evra koju ćemo koristiti za naš program psihološke pomoći ženama obolelim od raka dojke. Psihološka pomoć je važan i neizostavan deo lečenja, a brojnim ženama je nedostupna - izjavila je Sanja Šutej, članica predsedništva udruženja Evropa Dona Hrvatska.

Foto: Promo/ Cedevita

-Raduje nas saradnja s brendom Cedevita jer je cela kampanja imala izrazito pozitivan stav, a prikupljena sredstva su dodeljena programu Roza koji nudi psihosocijalnu podršku obolelima i njihovim bližnjima - izjavila je dr Tanja Španić, dr vet. med, predsednica udruženja Evropa Dona Slovenija.

-U našoj organizaciji se već godinama kroz različite aktivnosti trudimo da olakšamo obolelima i pružimo podršku, kako pacijentkinjama, tako i članovima njihovih porodica - izjavila je Nela Hasić, regionalna direktorka organizacije "Think pink – Zajedno smo jedno".

-Srećni smo što smo bili deo kampanje 'Budi TU. Budi CE.', koja je osmišljenа da upozna javnost sa izazovima u sferi mentalnog zdravlja i psihološke pomoći s kojima se suočavaju oboleli, ali i oni u njihovoj neposrednoj blizini – članovi njihovih porodica, prijatelji, kolege, saradnici - izjavila je Jasmina Lukić ispred udruženja Evropa Dona Srbija.

Foto: Promo/ Cedevita

Tokom oktobra su održane brojne aktivnosti za podizanje svesti o prevenciji i ranom otkrivanju raka dojke, a poseban fokus je bio na mentalnom zdravlju i psihološkoj podršci obolelih i njihovih bližnjih. Na Dan ružičaste trake i puštanjem balona u Zagrebu, okupljeni su se setili svih žena koje su izgubile bitku s ovom zloćudnom bolešću i pozvali sve žene na praksu redovnih samopregleda i godišnjih lekarskih pregleda.

U Ljubljani je održan Dan zdravih dojki s mnogobrojnim edukativnim sadržajima, dok se na ulicama Sarajeva i Beograda Trkom/šetnjom za ozdravljenje Race for the cure slavio život, a ženama koje boluju od karcinoma dojke pružena je podrška i podsetnik kako nisu same u svojoj borbi. Na platformi "Budi DOBRO. Budi CE." i dalje možete da pronađete sadržaj sa savetima stručnjaka i iskustvima obolelih koji podržavaju mentalno zdravlje obolelih i njihovih bližnjih.

(Telegraf.rs/PR)